Hallo beste Pegro,
Ja hoor dat mag u wel van mij, hahahaha
Waarom ik dit nu zeg, dat parkeren in de versnelling.
Ik heb ooit eens erg raar staan kijken naar een auto, die ineens er vandoor ging.
Zonder de eigenaar, en echt niemand in de auto, erg merkwaardig om mee te maken.
Er was kortsluiting ontstaan, de auto was gaan starten en prompt aangeslagen, alarm luidkeels aan het loeien, horen en zien vergaan.
Hij knalde tegen een andere gaparkeerde auto aan, en tijdens het rijden hoorde je de startmotor nog steeds starten, dit bleef maar gaan.
En toen hij tegen de andere auto tot stilstand kwam gingen we naar die auto toe, en ineens boem en hij stond in de hens.
Daarom ben ik niet zo'n grote voorstander om de versnelling te gebruiken.
Wij wonen ook nog aan een hellende straat, dan word je wel erg voorzichtig hoe je de auto neer zet.
Met regelmaat zie je weer een auto door de straat gaan, zonder chauffeur, en dan wonen ze al wat jaren in de straat, hoe dom kan je zijn, om geen handrem of een andere blokkering te gebruiken, de schade is dan meestal aardig te noemen.
De laatste tijd, ik moet het even afkloppen, is het erg rustig trouwens, het is vaak dezelfde persoon, die heeft al wat te verduren gehad.
Maar ja, het was immers toch niet zijn auto, was een lease bak.
Ik heb trouwens wel even zijn baas gemaild, toen was het ineens klaar.
Ik zet de auto altijd met gestuurde wielen naar de stoeprand toe, hij kan dan echt nergens heen, niet tegen de stoeprand net er vandaan, ik gebruik trouwens wel gewoon de handrem.
Mocht de auto echt zin hebben om er van tussen te gaan, dan rijdt hij tegen de bloemenbakken aan, en die gaan echt niet opzij voor een E39.
Met vriendelijke groet,
Ad