Ik ben al 10 jaar een trouwe BMW rijder en heb nu mijn 3e BMW.
Nu ben ik in het bezit van een 318is coupe van 1992.
Voor deze coupe heb ik een nieuw interieur gekocht en daarbij zit ook een hoedenplank met zonnescherm en 3e remlicht.
Ik ben bezig het interieur in te bouwen maar stuit op een probleem namelijk, ik heb de hoedenplank gemonteerd maar wil nu de ophanghaken (voor het zonnescherm) monteren in het dak. Ik heb een originele inbouwhandleiding gevonden en daar staat in dat je deze haken in het dak monteert. Ik heb zitten zoeken onder de hemelbekleding en zie ongeveer 65mm vanaf de C-stijl inderdaad een soort van opening zitten met aan het uiteinde (richting raam) een punt. Nu heb ik geprobeerd daar deze haak in te duwen maar dit wil niet echt lukken. Is iedere coupe hier ook wel met uitgerust (bedoel ik openingen voor deze haken mee)?. Kan iemand mij hier adviseren en het mooiste zou zijn een foto of plaatje van hoe dit eruitziet geven. Misschien iemand die dit al gemonteerd heeft een foto van dit plaatsen zodat ik kan kijken of ik wel goed zit te kijken. A.u.b. wie kan mij hier mee verder helpen want ik wil z.s.m. hiervan gebruik gaan maken (en natuurlijk mijn Bimmer niet beschadigen d.m.v. verkeerde montage handelingen).
B.v.d,
E36Driver