Hoi heb een vraag.
Ik heb een 330D van 2001 hij heeft 230.000km gelopen en hij is gechipt.
Ik zelf van hem best pittig totdat een vriend van me ging rijden die jaren verschillende 330Diesels heeft gereden.
Hij vertelde me gelijk dat de auto traag optrekt en helemaal niet pittig is.Wel hebben we zijn topsnelheid geprobeerd in de nacht en reden tot 240 Km/uur met 18 inch BBS velgen.
Tot aan zijn max rijdt ie ook goed door alleen is het zo dat ie niet pittig is..
Heb de filters en al vervangen maar heeft niet veel geholpen
Waar kan het aan liggen of waar moet ik dit probleem zoeken?
Wilde van de site via groupbuy ook zo een LMM bestellen maar volgen een maat van me is het niet nodig omdat ie gewoon stationair goed draait..
Hebben jullien nog suggesties behalve dat jullie zeggen dat ik een nieuwe motor laat monteren?? :?
Hoe krijg je je PK"s teurg??
Re: Hoe krijg je je PK"s teurg??
MIjn 320d liep ook stationair goed en toch gaf mijn LMM ook maar de helft van de waarde door, ik zou zeker je LMM vervangen! Ook op hogere toeren en snelheden is een juiste LMM van belang.beyazkurt_a schreef:Wilde van de site via groupbuy ook zo een LMM bestellen maar volgen een maat van me is het niet nodig omdat ie gewoon stationair goed draait..
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
superalio
Dit probleem/ gevoel heb ik ook. Ik heb dan een 320 d met 136 pk en ook ik ben niet tevreden. Vooral in lage toeren (zeker tot 2000-2500) is die sloom als een ik weet niet wat. Ik denk dat zelfs een SDI sneller is. De LMM heb ik al verwisseld met een Pierburg, dat gaf wel een beter effect maar het lan niet zo zijn dat 136 pk zo aanvoelt. Is gewoon iets mis denk ik. Misschien een software update. Ben benieuwd of anderen dat gevoel ook hebben.
Enigzins teleurgesteld in BMW ben ik wel.
Enigzins teleurgesteld in BMW ben ik wel.
ITT Superalio ben ik supertevrden over wat de Pierburg voor mijn E46 gedaan heeft!
Ik heb een veel dynamischere motor gekregen die veel beter vanuit vnl. lage toeren veel beter en feller oppakt!
En dat zelfs zonder update (dealer en tuning ;( )
Ik heb een veel dynamischere motor gekregen die veel beter vanuit vnl. lage toeren veel beter en feller oppakt!
En dat zelfs zonder update (dealer en tuning ;( )
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
-
beyazkurt_a
Komt die man"Marc Taken" morgen ook naar de meeting in sliedrecht?
Maar ik hoor toch veel verhalen dat de LMM of functioneert of niet?
Trouwens nadat de auto een beurt heeft gehad is ie pittiger geworden, maar nog steeds niet zoals ie hoort te rijden.
Hoe weet ik of er bij mij een Pierburg LMM erin kan?
Dan probeer ik dat ook even.
En nog als laatst: Ik wil morgen tijdens de meeting een andere chip erin laten zetten.Maar moet ik dan eerst de LMM vervangen alvorens ik hem laat chippen of maakt dat niet uit?
Maar ik hoor toch veel verhalen dat de LMM of functioneert of niet?
Trouwens nadat de auto een beurt heeft gehad is ie pittiger geworden, maar nog steeds niet zoals ie hoort te rijden.
Hoe weet ik of er bij mij een Pierburg LMM erin kan?
Dan probeer ik dat ook even.
En nog als laatst: Ik wil morgen tijdens de meeting een andere chip erin laten zetten.Maar moet ik dan eerst de LMM vervangen alvorens ik hem laat chippen of maakt dat niet uit?
-
beyazkurt_a
Hey sorry man, ik zit zelf abuis.
Ik zit ook wel eens op Bmw.nl
Trouwens, morgen gaat het feest niet door ;(
Op zijn Zeeuws "Het wuf is er met de auto weg voor een weekend"
Morgen las ik ergens dat er een meeting was in sliedrecht (denk ik)
En dan is er een stand bij waar je je PK kan meten zowel voor als na de chiptuning.
Maar goed ik stel me wel even voor in het voorstelhoekje
Ik zit ook wel eens op Bmw.nl
Trouwens, morgen gaat het feest niet door ;(
Op zijn Zeeuws "Het wuf is er met de auto weg voor een weekend"
Morgen las ik ergens dat er een meeting was in sliedrecht (denk ik)
En dan is er een stand bij waar je je PK kan meten zowel voor als na de chiptuning.
Maar goed ik stel me wel even voor in het voorstelhoekje