kenteken laten maken
kenteken laten maken
hallo mijn vraag was waar ik zon speciaal kentekenplaat kan laten maken met men naam erop? ik heb geen idee waar ik dat moet laten doen :? :?
groetjes
groetjes

Re: kenteken laten maken
Ik heb de mijne laten maken bij http://www.funplaten.nl.
Alles heb ik goed ontvangen en ziet er goed uit. Op de meeting zal ik ze "op" doen. (h)
Alles heb ik goed ontvangen en ziet er goed uit. Op de meeting zal ik ze "op" doen. (h)
Ik heb mijn E46Forum plaat daar ook laten maken, maar Brezan kan het volgens mij ook
.
Mijn setje komt ook bij funplaten vandaan. Prima zaakje!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Je zou het nog bij een zaak als Brezan kunnen proberen, die doen het direct geloof ik?
Bij funplaten kun je het misschien nog NET redden, nu nog bestellen en dan direct geld over maken. Dan kun je ze zatedag in de bus verwachten..
Bij funplaten kun je het misschien nog NET redden, nu nog bestellen en dan direct geld over maken. Dan kun je ze zatedag in de bus verwachten..
Ik denk dat je het bij Funplaten niet meer red. Bij mij duurde het bijna twee weken...kenzoke schreef:ben ik niet te laat voor de meeting dan met men platen? :?
Mij 2 dagen?
Dan ken jij daar zeker mensen?Dnl schreef:Mij 2 dagen?
Ze zagen de naam E46Forum en dachten, die leveren we snelle service! 
Ik had ze ook binnen de week!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
jha maar ik denk dat dat wel wat te laat is.zal het mssn op een andere manier proberen en andres is het voor de volgende keer he