Wellicht kennen mensen mij van mijn vorige auto 'de 323ti' (http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 12897.html" onclick="window.open(this.href);return false;) . Mijn username op forum is ook nog steeds dave323ti. Ik weet niet of deze eventueel veranderd kan worden in dave535i ? Geen idee of het kan...
Nieuwe Bolide
Na veel zoeken ben ik dan toch voor een 5 serie gaan kijken, ik wou iets groters en weer eens wat anders als een 3 serie. En natuurlijk ook voor uit in de pk's. Uiteindelijk is mijn oog gevallen op deze 535i (automaat) van 2001 . Na het kopen ervan is er gelijk een grote beurt overheen gegaan. Nieuwe remschijven voor en alle remblokken. Een setje stabilisator stangen (want deze waren kaas) al met al een nog eens een dikke dure beurt erbij.
Nog meer te repareren :S
Wil ik mijn nieuwe bolide gaan tonen aan mijn maten, rij ik over de autobaan. Kickdown in. BAM error melding op display engine failsafe iets me 03 of 30 aan het einde, en snelheid valt terug kan geen gas meer geven. Dus langs de kant van de weg en onder de motorkap kijken. Raar niets te zien geen lekkages geen rare geuren...
Hmz, toch maar eens opnieuw starten, en hij doet t weer na stukje te hebben gereden kom ik bij een spoorweg waar net de trein over gaat. Valt opeens auto uit ... Ik maar met mijn garage gebeld die zou hem ff uitlezen onderweg nog eens 3 keer motor uitgevallen :S . Uiteindelijk na testen/diagnoses e.d. kwamen we erachter dat de luchtmassa meter kapot was. Dus deze is nu ook vervangen :S
Maargoed nu heb ik hem dan, en hij rijd heerlijk !
Foto's (pics or it didn't happen