bmw 316i sedan zeer SLECHT radio ontvangst
-
scoopy
bmw 316i sedan zeer SLECHT radio ontvangst
ik heb zeer slecht radio ontvanst kan helemaal niets ontvangen ik heb nu alles losliggen maar alles is wel aangesloten kan iemand me helpen ????? 
Re: bmw 316i sedan zeer SLECHT radio ontvangst
Dat kan liggen aan je radio, dat deze bijvoorbeeld een antenne versterker nodig heeft.
Ik heb helaas ook hetzelfde probleem, maar dat ligt waarschijnlijk aan de vorige eigenaar (electronische knutselaar).
Ik heb helaas ook hetzelfde probleem, maar dat ligt waarschijnlijk aan de vorige eigenaar (electronische knutselaar).
- Denniz0229
check op kabelbreuk e.d.
wat voor radio heb je?
en welkom
wat voor radio heb je?
en welkom
Ik heb hetzelfde probleem gehad, na wat zoekwerk bleek het bij mij om een kabelbreuk te gaan, aangezien je auto uit 97 komt neem ik aan dat de antenne verwoven zit in de achterruit?
Als je antenne in de achterruit zit, zit er een antenneversterker in C-stijl achter de bekleding (C-stijl is de achterste stijl boven de hoedenplank) Bekleding losklikken en stekker van de versterker af halen, mocht het ontvangst dan slechter worden ligt het aan je radio en niet een de antenne
-- Houdoe wanne --
Los van je antenne kan ook je adapterplug (als je een niet originele BMW radio hebt) kapot zijn, of zoals bij mij het geval was een verbinding in de radio zelf kapot waardoor de ontvangst slecht was. Heb je al een andere radio geprobeerd?