mijn tiag 320d touring the end!!! slotje aub verkocht
Re: nieuwe mod's voor mijn touring update schroefkit
Als het goed is ligt je auto op 19" net zo hoog van de grond als op 15", mijne wel in ieder geval... Kan een keer 2 mm schelen, maar zeker niet meer...
De velg is weliswaar groter, maar je banden zijn platter, als het goed is hebben je wielen (velgen + banden) over het geheel genomen nog steeds dezelfde diameter... Kortom de maat van de velgen verandert de hoogte van je auto niet !!
De velg is weliswaar groter, maar je banden zijn platter, als het goed is hebben je wielen (velgen + banden) over het geheel genomen nog steeds dezelfde diameter... Kortom de maat van de velgen verandert de hoogte van je auto niet !!
ok hier komen de pics even opladen ;D
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
bovenaanzicht

touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
er had ook nog iemand een photoshop gemaakt voor de verlaging met de klinken en lijsten mee in kleur en verlaagd 

Re: nieuwe mod's voor mijn touring foto update schroefkit
Daar hoef je vooraan toch niet voor te rollen ??
Of moet die nog lager :> ??
Vind het erg mooi zo
Heb het idee dat die nu vrijwel net zo staat als mijne als ik zo de foto's zie 

Vind het erg mooi zo

inderdaad dat dacht ik ook al toen ik het eens tegoei bekeken heb rollen is zeker niet nodig. maar als je kijkt de bestuurderskant ligt voor precies iets hoger als de passagierskant voor? maar hij ligt zo wel goed ja. ik laat het nog eens nazien als die gelijk staat en denk dat het dan wel goed is. en indedaad ligt ongeveer zoals die van jou alleen lijkt het als die van jou nog iets schuiner ligt, zal waarschijnlijk ook wel of het komt door dat het een sedan is
Ja, sedan ligt inderdaad van nature optisch iets meer voorover helaas... Maar als ik naar de ruimte in je wielkasten kijk is dat super.
Dat die links en rechts niet gelijk ligt moet je gewoon even netjes bij (laten) schroeven tot je tevreden bent
Dat die links en rechts niet gelijk ligt moet je gewoon even netjes bij (laten) schroeven tot je tevreden bent

ja dat is het voordeel van een sedan dat vind ik echt prachtig zo agresief schuin. ja ik laat het bij de spuiter nakijken en dan even bijstellen. hij is van familie van mijn vriendin is bekwaam en betrouwbaar. daar ben ik wel gerust in
Ziet er Super uit
Hoe is je wegligging verder en wat gebeurd er als je met zijn vieren in de auto stapt?

Hoe is je wegligging verder en wat gebeurd er als je met zijn vieren in de auto stapt?
wegligging is nog prima vind ik . is iets stijver als het m onderstel wat ik had . het stuurt ook iets zwaarder maar daar zit ik niet echt over in. heb nog niet geprobeerd er met zen 4 in te gaan zitten maar denk dat het geen probleem mag zijn er raakt vanachter net niks. de kasten worden ook nog voor alle zekerheid gerold .
Prachtig,die combinatie van de verlaging en de wielen...
valt het ophangingscomfort nog mee?
Hoeveel is hij nu verlaagd V/A
valt het ophangingscomfort nog mee?
Hoeveel is hij nu verlaagd V/A
dank je , het comfort valt heel goed mee is wat harder geveerd maar niet veel tegenover de m ophanging stuurt iets zwaarder als ervoor zonder verlaging. volgens het montage attest voor 5cm en achter ook 5cm maar denk dat dat niet helemaal klopt.
Ziet der goed uit
Velgen staan hem erg goed

Velgen staan hem erg goed

Ziet er goed uit
, 5cm achter lijkt me een beetje veel, moeilijk te zien though.....
Zou 'ie voor meer dan 5cm gezakt zijn dan?
Je weet mijn mening over de PS

Zou 'ie voor meer dan 5cm gezakt zijn dan?
Je weet mijn mening over de PS

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
yep enkel de klinken spuiten haha maar ga er toch voor alles te doen. tja ivm de verlaging op dat attest staat; hoogte meting vanaf center van het wiel tot spatbordrand; voor de verbouwing; achteraan 350mm
voor 360mm
na de verbouwing;achter 315 mm
voor 325mm
dus achter is die 35mm gezakt en voor ook 35mm dus dat plus de +- 15 mm van erbij tellen van het m onderstel kom je beide op 50mm . maar zoals ik al zei klopt dat volgens mij niet echt. weet het niet?
voor 360mm
na de verbouwing;achter 315 mm
voor 325mm
dus achter is die 35mm gezakt en voor ook 35mm dus dat plus de +- 15 mm van erbij tellen van het m onderstel kom je beide op 50mm . maar zoals ik al zei klopt dat volgens mij niet echt. weet het niet?