Haaienvin?
Re: Haaienvin?
1: smaken verschil (ik vind het niks) maar wie ben ik.
2: Er zit vaak al een plakker onder waardoor je eigenlijk weinig ziet. (een vriend van me heeft het ook)
3: Als je de plek goed ontvet blijft hij in de wasstraat zitten.
succes met je beslissing.
2: Er zit vaak al een plakker onder waardoor je eigenlijk weinig ziet. (een vriend van me heeft het ook)
3: Als je de plek goed ontvet blijft hij in de wasstraat zitten.
succes met je beslissing.
die haaievinnen blijven zeer goed zitten,die zitten met 3m tape vast,en krijg je er zeer moeilijk weer af.
je moet de tape even verwarmen met de fohn,en dan er meteen op plakken.
succes!!
je moet de tape even verwarmen met de fohn,en dan er meteen op plakken.
succes!!
Zat zelf ook met het idee, maar weet niet of het zal staan... en of ik het persoonlijk ook wel wil, het hoort immers niet op het model.
De BMW's waar het wel op zit vind ik het wel mooi staan, t is ook echt iets typisch BMW.
Succes met je beslissing en we zien het wel op de pics of het er op komt of niet
De BMW's waar het wel op zit vind ik het wel mooi staan, t is ook echt iets typisch BMW.
Succes met je beslissing en we zien het wel op de pics of het er op komt of niet

Hoi Laura,
had het vinnetje ook op mijn vorige E46-coupe, was geen dummy, maar antenne voor de BT-telefoon:
In dit draadje vind je mijn oude coupe terug: http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?p=56518#p56518
had het vinnetje ook op mijn vorige E46-coupe, was geen dummy, maar antenne voor de BT-telefoon:
In dit draadje vind je mijn oude coupe terug: http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?p=56518#p56518
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Ik ben ook op zoek naar een goede haaievin, alleen, als je op de weg kijkt, zie je vaak e46's met een hele kleine haaievin, niet zon mooie originele als op een 5serie of e92, maar een soort van imitatie lijkt het.
Ben bang dat ik met het bestellen bij een webshop zo'n kleine krijg, want die zie je eigenlijk altijd op e46's geplakt zitten, vind ik dan eigenlijk weer een hoog net-niet gehalt hebben..
Als iemand weet waar je de originele e92 / 5serie looks haaievin dummy kan krijgen, zou ik het graag willen weten.
ps. Ik heb een soort van rond plat dopje op mijn dak zitten op de plaats waar de haaievin zou moeten komen te zitten, heeft waarschijnlijk in het verleden ook een soort gps antennetje of iets dergelijks gezeten. Ik vraag me eigenlijk af of die haaievin hier dan overheen kan zonder ruimte over te houden, of dat ik dit dopje gewoon weg kan halen.. Ben bang als ik met een schroevedraaier dat dopje er even af wil halen dat ik het dopje beschadig en mocht de haaievin er dan niet op passen moet ik dat beschadigde dopje er weer op zetten, wat het geheel niet mooier maakt :? dilemma!!
Ben bang dat ik met het bestellen bij een webshop zo'n kleine krijg, want die zie je eigenlijk altijd op e46's geplakt zitten, vind ik dan eigenlijk weer een hoog net-niet gehalt hebben..
Als iemand weet waar je de originele e92 / 5serie looks haaievin dummy kan krijgen, zou ik het graag willen weten.
ps. Ik heb een soort van rond plat dopje op mijn dak zitten op de plaats waar de haaievin zou moeten komen te zitten, heeft waarschijnlijk in het verleden ook een soort gps antennetje of iets dergelijks gezeten. Ik vraag me eigenlijk af of die haaievin hier dan overheen kan zonder ruimte over te houden, of dat ik dit dopje gewoon weg kan halen.. Ben bang als ik met een schroevedraaier dat dopje er even af wil halen dat ik het dopje beschadig en mocht de haaievin er dan niet op passen moet ik dat beschadigde dopje er weer op zetten, wat het geheel niet mooier maakt :? dilemma!!
http://bmwcruisers.hyves.nl/ | Word lid!!
Wie zegt dat het niet op het model hoort?:p ik heb ook een compact en ik heb een (echte) haaienvin op het dak... http://www.bmwe46.nl/viewtopic.php?f=29 ... 6149094aen. Ik vind hem prachtig staan! Ik zou zeggen doe het want het zal echt wel mooi staan naar mijn meningLaura schreef:Zat zelf ook met het idee, maar weet niet of het zal staan... en of ik het persoonlijk ook wel wil, het hoort immers niet op het model.

Nee die van mij is er in de fabriek opgezet met het MK4 systeem, maar ik zal morgen even voor je kijken nu is het donker en mijn auto staat een beetje ver geparkeerd:p
Ja hij zal vast wel vastgeschroefd zitten, en eromheen zit zo'n zwart siliconen-achtige vulling, dat rubberen, je weet wel wat ik bedoel. Als je flink goede lijm hebt en dat siliconen spul er ook omheen doet, dan hoeft het water van de wasstraat je lijm niet te raken en blijft je lijm intact... maarja je houdt een risico als de borstel ertegenaan beukt:)
Haha, ja ik vind m bij jou ook erg mooi staan! Komt misschien ook omdat jouw exemplaar wat nieuwer is..Wie zegt dat het niet op het model hoort?:p ik heb ook een compact en ik heb een (echte) haaienvin op het dak... http://www.bmwe46.nl/viewtopic.php?f=29 ... 6149094aen. Ik vind hem prachtig staan! Ik zou zeggen doe het want het zal echt wel mooi staan naar mijn mening
Ach, t is een kwestie van smaak

Ik denk dat het niet staat... Een van de mooie dingen van veel E46's is juist dat er geen antenne's of andere ellende in het zicht aan zitten die de mooie lijnen verstoren. Waarom zou je zoiets monteren terwijl het ook nog eens geen enkel doel dient... ?? :?_DV_ schreef:Ik zit erover te denken een zwarte haaienvin op mijn compact te zetten (dummy), alleen drie vraagjes:
1. Zal dit staan?
Ik ben in ieder geval blij dat er bij mij niet zo'n vinnetje op zit...

Hier heb je absoluut een punt, dat het geen enkel doel heeft (behalve voor de sier dan).Waarom zou je zoiets monteren terwijl het ook nog eens geen enkel doel dient... ?? :?
Ik ben in ieder geval blij dat er bij mij niet zo'n vinnetje op zit...
't Is heel persoonlijk natuurlijk, want hetzelfde zou je kunnen zeggen van een M-lip of een M-pakket in het algemeen, maar die vind ik zelf beide weer de lijn van de auto versterken. 't Is allemaal een kwestie van smaak, maar een haaievin vind ik zelf niet echt heel mooi.
tja je hebt gelijk.....Griffendahl schreef:Een van de mooie dingen van veel E46's is juist dat er geen antenne's of andere ellende in het zicht aan zitten die de mooie lijnen verstoren.

Zit ik dan met die wespen angel.....

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
lol, ik denk dat ik dus ook eerst zo'n ding had, heb nu een soort dop ter afwerking waar waarschijnlijk ooit zo'n angel zat..
Is dat voor GPS ofzo?
Is dat voor GPS ofzo?
http://bmwcruisers.hyves.nl/ | Word lid!!
OEM GSM antenne.....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails: