xenon, antenne, CV en navigatie

Voor alle technische vragen over de BMW 7 Serie
Holt

xenon, antenne, CV en navigatie

Bericht door Holt » 24 apr 2018, 05:56

Dag Allemaal,
he
Recentelijk in het bezit van en e65 7 serie, met alle denkbare elektrische opties erop incl. open dakje. Kleur zwart met zwarte lederen bekleding en 222000 km

Nu brand er wederom een geel lampje in het dashboard en denk dat dit door een kapotte xenon lamp komt. Iemand ervaring mee?

Heb de stekker uit de navigatie gehaald en een voorgaand geel lampje in dashboard is weg. iemand hier ervaring mee?

Heeft er iemand een schema van de antenne want de radio stoort.

Heb een nieuwe sleutel bij de btw dealer besteld omdat de cv het niet doet, maar de auto wel gewoon start. ( ik laat het weten of dit probleem is opgelost) Heb namelijk al in de zenders nieuwe oplaadbare batterijen gedaan, maar dat mocht niet baten.

Welk bestand heb je nodig om fotos in te laden. Heb jpg geprobeerd maar forum geeft aan dat dit geen geldig bestand is.

PaulusP
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mei 2018, 09:08

Re: xenon, antenne, CV en navigatie

Bericht door PaulusP » 22 mei 2018, 08:53

Hoi Holt,

Ik ben ook bezig met de antenne. Die van mij vind geen enkele zender. Waarschijnlijk is bij mij de tuner kapot. Die zit achter de bekleding van de c-stijl. Achter het metalen fm-tuner kastje, zit de antenne versterker. Die kan bij jou weleens kapot zijn... Dan kun je ook dat symptoom krijgen van een storende radio.

joostvdb
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 apr 2015, 14:34

Re: xenon, antenne, CV en navigatie

Bericht door joostvdb » 21 mar 2020, 12:55

Hoi Heren,

Is dit probleem al opgelost? Ik heb een auto met het zelfde probleem. Module die jij beschrijft achter het metalen kastje al vervangen. Bedrading is allemaal nagemeten en gecontroleerd en lijkt allemaal in orde.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 7 Serie (E65 / E66) Techniek”