E38 728i 1999

Show je BMW E38. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Gebruikersavatar
GWR
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2013, 16:30

E38 728i 1999

Bericht door GWR » 25 jun 2014, 20:11

Hallo allemaal,

Ik laat het draadje hier maar even verder lopen, een quote uit het topic van mijn vorige 320d Touring:

'Dat is een tijd geleden dat ik hier iets geplaatst heb, de afgelopen maanden erg druk geweest. Sinds kort wel een nieuwe aanwinst, de 320d heeft plaats gemaakt voor een (bijtellingsvriendelijke) 728i die ik nu zakelijk rijd. Nooit gedacht dat dit zo zalig zou rijden, wat een topper! Fluisterstil en zeer comfortabel, heel anders dan de 320 die op zijn manier ook heerlijk reed. Als klein kind heb ik veel in de E38 meegereden (mijn vader heeft destijds 2x een nieuwe 740i gekocht), hij was ook de eerste die adviseerde dit te doen. Nog geen moment spijt van gehad, auto komt van de tweede eigenaar en is altijd tot in de puntjes onderhouden. Daarnaast volledig origineel, wat voor mij echt een must was bij dit model.'

Ik merk alleen dat de (automatisch dimmende?) buitenspiegels wat geel zijn uitgeslagen, is dit gemakkelijk te vervangen? Verder komt de temperatuurmeter soms niet verder dan een kwart (defecte thermostaat/sensor?). Verder tot nu toe echt een topper!

Hier wat plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog even een snel kiekje toen de andere BMW's uit het gezin (moeder en broertje) een keer naast elkaar stonden (545i en 523i):
Afbeelding

Terug naar “BMW 7 Serie (E38) Showroom”