Remklauwen laten spuiten

Voor alle technische vragen over de BMW 4 Serie
MartinpH
Berichten: 150
Lid geworden op: 06 jun 2020, 19:29

Remklauwen laten spuiten

Bericht door MartinpH » 18 jul 2020, 20:19

Nu mijn volgende project

ik wil mijn remklauwen laten spuiten
ik heb het een en ander bekeken op het internet

wie kent bimmer Xclusive uit Volendam??

Afbeelding

zie er goed uit maar ik lees geen recenties, dus wie heeft er ervaring mee
ook andere bedrijven die dat soort werkzaamheden doen zou ik graag iets over horen

wie kan mij helpen?
alvast bedankt bmw liefhebbers
Laatst gewijzigd door MartinpH op 27 jul 2020, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Toink
Berichten: 418
Lid geworden op: 16 jun 2012, 21:58

Re: Remklauwen laten spuiten

Bericht door Toink » 21 jul 2020, 05:53

Persoonlijk word ik er nooit zo warm van als de remleidingen, nippels en klemmen voor de remblokken worden meegespoten. Dat betekent meestal dat de klauw niet uit elkaar is geweest. Is een stuk sneller en scheelt best wat in de kosten als je het laat doen, maar dat zie je er ook meteen aan af.

Heb trouwens even gekeken op de site. Ze worden gepoedercoat dus dan moeten ze er sowieso vanaf. Aangezien nippels etc niet op elke foto meegespoten zijn denk ik dat het een keuze is. Met alle foto's die ik zie zou ik het in elk geval wel aandurven...

Edward
Berichten: 1614
Lid geworden op: 11 feb 2018, 13:00

Re: Remklauwen laten spuiten

Bericht door Edward » 21 jul 2020, 17:01

Ik citeer even het gedeelte om te verduidelijken waar ik het compleet mee eens ben :duim:
Toink schreef: 21 jul 2020, 05:53Persoonlijk word ik er nooit zo warm van als de remleidingen, nippels en klemmen voor de remblokken worden meegespoten. Dat betekent meestal dat de klauw niet uit elkaar is geweest.
Maar als ik even op Google bij de G30 Performance-remmerij kijk... zie ik dat de nippel bovenop niet gespoten wordt, maar de leiding onderaan wel.

Daarnaast zou ik het bij standaard remklauwen niet doen. Als je Performance-remmerij hebt, kan het mooi zijn, maar standaard? Verder zou ik het zoals Toink (sorry, ik kan je naam even zo snel niet terugvinden) zelf lekker neutraal houden. Zelfs bij Performance-remmerij. Ik wacht nog op een grijs setje... :whistle:

MartinpH
Berichten: 150
Lid geworden op: 06 jun 2020, 19:29

Re: Remklauwen laten spuiten

Bericht door MartinpH » 22 jul 2020, 16:38

Toink schreef: 21 jul 2020, 05:53 Persoonlijk word ik er nooit zo warm van als de remleidingen, nippels en klemmen voor de remblokken worden meegespoten. Dat betekent meestal dat de klauw niet uit elkaar is geweest. Is een stuk sneller en scheelt best wat in de kosten als je het laat doen, maar dat zie je er ook meteen aan af.

Heb trouwens even gekeken op de site. Ze worden gepoedercoat dus dan moeten ze er sowieso vanaf. Aangezien nippels etc niet op elke foto meegespoten zijn denk ik dat het een keuze is. Met alle foto's die ik zie zou ik het in elk geval wel aandurven...
Dit zijn niet mijn remklauwen maar een voorbeeld van de kleur

deze remklauwen lijken er meer op maar dan in de :///m: kleur helder blauw

Afbeelding

MartinpH
Berichten: 150
Lid geworden op: 06 jun 2020, 19:29

Re: Remklauwen laten spuiten

Bericht door MartinpH » 03 sep 2020, 18:55

Dit is het geworden

Uitgevoerd door Bimmer XClusive uit Volendam www.bimmerxclusive.nl

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “BMW 4 Serie (F32 / F33 / F36) Techniek”