Vocht in koplamp F10

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
jasonx3
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 okt 2019, 15:46
Locatie: Rotterdam

Vocht in koplamp F10

Bericht door jasonx3 » 16 nov 2020, 14:42

Hallo allemaal,

Ff tijdje uit geweest nu weer lekker aan t binmerrennn...

Vraagje beste leden, heb een F10 2013 met een beetje vocht condens in de koplamp bestuurders kant. Enig idee om hier van af te raken. Ik denk dat fohnen niet veel nut heeft voor d elange termijn.. hoor graag of iemand hier eens het zelfde heeft ervaren.

Hoor graag...
Afbeelding
F10 CarbonBlack

Bmw bou
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2021, 22:56

Re: Vocht in koplamp F10

Bericht door Bmw bou » 02 mar 2021, 19:58

Beste mensen.
Ik lees dat er veel mensen er last van hebben. Dat de koplampen gaan lekken bij een Bmw F10 en F11
Heb zelf een Bmw 5 serie F10 520I High Executive. Helaas had ik een jaar geleden ook een linker koplamp met veel condens. (waterdruppels). Daar door is mijn TMS module kapot door gegaan. Ik heb toen een linker koplamp op marktplaats gekocht van een jongen die ze repareert en afgekit. Nooit geen problemen meer mee :duimen: gehad. Nu is helaas mijn rechter koplamp aan de beurt :( . Heb nu een rechter koplamp gekocht bij hem. Die krijg ik morgen binnen. Echt een aanrader die jongen. Weet er ook heel veel van. Zelfs als ik vragen had over het monteren kon ik hem gewoon bellen. Hij heet Frijters op marktplaats. :amen: :amen:
Nieuw kosten ze een godsvermogen. Ik vind het veel geld voor een nieuwe koplamp. :gek:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Performance en tuning”