Dynavin N7 Pro + PDC sensoren

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
PandaNL
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2021, 10:11

Dynavin N7 Pro + PDC sensoren

Bericht door PandaNL » 05 jan 2021, 13:27

Goedemiddag,

Sinds kort heb ik een E46 320i touring aangeschaft uit 2004 waar ik de nodige projectjes aan het uitvoeren ben zoals wat achterstallig onderhoud zoals (remmerij voor en achter, wiellagers, koelsysteem, stuurvloeistof reservoir + leiding etc)

Laatst ook de Dynavin n7-Pro ingebouwd wat perfect werkt met Apple CarPlay, nu schijnt het ook mogelijk te zijn om de PDC weer te geven op het scherm. De auto heeft achter fabrieks-af PDC sensoren, die na het vervangen van 3 stuks weer werken.

Vanaf de Dynavin is er een plug voor camera in/power/etc en ook een reverse trigger, maar waar moet deze op aangesloten worden? Geprobeerd om via de zekeringen kast op nummer 27 dacht ik hem aan te sluiten op 1 punt om te kijken of die op die manier een signaal krijgt.

Wat ik trouwens wel merkte dat als ik via INPA de PDC module open, ik heel even de PDC weergave te zien krijg op het scherm.

Iemand ook deze combinatie die het werkend heeft gekregen dat wanneer je hem in reverse zet je het op het scherm te zien krijgt?

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”