Remco - E88 / 1 cabrio

Show je E81 / E82 / E87 / E88. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
RemcoE88
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2020, 21:01

Remco - E88 / 1 cabrio

Bericht door RemcoE88 » 27 feb 2020, 19:49

Hallo allemaal,

Zoals voorgesteld https://www.bimmerportal.nl/forum/viewt ... 98&t=60318 sinds afgelopen zomer (juli 2018) in het bezit van een BMW 1 cabrio uit 2009. De E88 118i aangeschaft vanwege behoefte aan een plezier wagen naast de dagelijkse Peugeot 208 als lease auto. Om dit enigszins te verantwoorden naar mezelf en omgeving, een extra reden voor de aanschaf gezocht. In dit geval het ‘open’ kunnen rijden met mooi weer ;)

In de zoektocht naar een sportievere cabrio al snel bij BMW uitgekomen. BMW heeft altijd getrokken, de stoere lijnen en wou toch ook wel eens ervaren hoe de aandrijving op de achterwielen in de praktijk is. De huidige 2 serie coupe / cabrio altijd wel de droom geweest. Die bouwt voort op de 1 coupe / cabrio. Echte karakteristieke BMW’s als je het mij vraagt. Ik vind bovendien de E88 anno 2020 nog altijd eigentijds smoelen en in tegenstelling tot de 2 voor mij nu betaalbaar.

Verschillende exemplaren bekeken en gereden in korte tijd. Uiteindelijk een exemplaar van een autoliefhebber in Noord Holland overgekocht. 64k op de teller en in uitstekende staat, zo bleek uit de aankoopkeuring.

Kort na aanschaf direct mee op vakantie geweest naar Frankrijk, zie foto. Heerlijk de auto kunnen testen. Heerlijke wagen voor het betere en direct stuurwerk.


Afbeelding

In het volgende bericht ga ik in op de aanpassingen die inmiddels gedaan zijn na de vakantie afgelopen zomer.
Laatst gewijzigd door RemcoE88 op 29 feb 2020, 10:54, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Cor 120i
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 feb 2020, 09:56
Locatie: H.H.Waard : Noord-Holland

Re: Remco - E88 / 1 cabrio

Bericht door Cor 120i » 28 feb 2020, 00:06

ik ben ook benieuwd naar jou volgend bericht over jou aanpassingen.
ben zelf ook net in het bezit van een 1 serie.
en ben ook druk bezig om het een en ander te veranderen cq aan te passen naar mijn eigen smaak.

dus hou ons a.u.b. op de hoogte. :ja: :ja:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Showroom”