Vermogen verlies

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
Thomas528i
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2016, 19:23

Vermogen verlies

Bericht door Thomas528i » 23 okt 2016, 07:12

Hallo ik ben thomas ik heb een e39 528i ik heb het probleem met de auto dat als ik hem start na een nacht stil staan niks aan de hand maar zodra ik de moter uitzet en opnieuw start start hij moeilijk en alsk ik er mee ga rijden dan komt hij niet vooruit ik heb nog njet 1/10 van zijn power en bij stilstaan en weg rijden heeft de auto de neiging om uit te vallen wat dan zo af en toe ook gebeurd
Ik heb de inlaat censor vervangen en de krukas sensor ook grote beurd gehad beugies vervangen en bobines. En nog heb ik het zelfde probleem kan iemand mij vertellen wat er mee aan de hand is

Thomas528i
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2016, 19:23

Re: Vermogen verlies

Bericht door Thomas528i » 23 okt 2016, 07:15

de auto rookt niet loopt en loopt mooi stagionair

Gebruikersavatar
Jos535i
Berichten: 410
Lid geworden op: 19 dec 2011, 06:53

Re: Vermogen verlies

Bericht door Jos535i » 23 okt 2016, 10:44

Misschien is je brandstoffilter verstopt geraakt of is er iets met de injectoren aan de hand. Uitlezen brengt vermoedelijk meer aan het licht. Kan eigenlijk van alles zijn, ook vastzittende kleppen is nog een mogelijkheid. Nogmaals ik zou hem laten uitlezen voordat je van alles gaat vervangen. Is het lang geleden dat hij zijn beurt heeft gehad ? Zo nee dan zou ik terug gaan naar de garage waar dat gedaan is.

Succes en laat even weten wat het resultaat is,

Jos

Gebruikersavatar
Peerke007
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2015, 10:46

Re: Vermogen verlies

Bericht door Peerke007 » 23 okt 2016, 11:54

Jos535i schreef:Misschien is je brandstoffilter verstopt geraakt of is er iets met de injectoren aan de hand. Uitlezen brengt vermoedelijk meer aan het licht. Kan eigenlijk van alles zijn, ook vastzittende kleppen is nog een mogelijkheid. Nogmaals ik zou hem laten uitlezen voordat je van alles gaat vervangen. Is het lang geleden dat hij zijn beurt heeft gehad ? Zo nee dan zou ik terug gaan naar de garage waar dat gedaan is.

Succes en laat even weten wat het resultaat is,

Jos
Of mogelijk de positie sensor van de gasklep?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Performance en tuning”