Schroefsets

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Schroefsets

Bericht door Bart70 » 27 apr 2016, 15:29

Dat ben ik met je eens Patrick, mijn ervaringen zijn heel anders, maar dat geldt overal voor elk bedrijf, de een heeft goede ervaringen, de andere slechte, en als ondernemer weet ik ook dat sommige leveranciers andere dingen beloven dan ze doen.... ;)

Een punt is daarin wel heel belangrijk, communicatie, daar staat of valt alles mee, zeker tegenwoordig, dat ben ik helemaal met je eens.

vin_bmw5

Re: Schroefsets

Bericht door vin_bmw5 » 29 apr 2016, 09:25

Nou als je 1000 euro neer legt voor iets. Wat op de site staat op voorraad, een besteld. Dan vervolgens niks over hoor. Moest ik weer een mail sturen van hoe en wat. Kreeg ik inderdaad een mail terug dat het ongeveer 4 a 5 werkdagen ging duren, nou oké. Vervolgens sta ik 2 weken al te wachten en niks geen mail niks. Moet ik weer zelf terug mailen ook weer niks. Pas wanneer ik wil annuleren krijg ik mail. Van ja ziek en leverancier problemen. Ja sorry hoor. Als je ziek bent of niet kan je op zen minste even een mail sturen van hoe en wat. Dat het lang kan duren dan verwacht oké niet leuk, maar had Ik daar meer begrip voor dan wanneer ik ieder keer erachter aan moet rennen. Meschien denken een hoop dat ik zijk maar als je zoveel geld achter laat wil je ook graag op de hoogte blijven van hoe en wat. Ik ken die persoon niet, eerste keer dat ik zaken mee doe, maar gaat niet goed zo.

Gebruikersavatar
Dnl
Berichten: 11231
Lid geworden op: 15 aug 2007, 18:21
Locatie: Drenthe

Re: Schroefsets

Bericht door Dnl » 29 apr 2016, 09:43

Vincent, snap dat het erg vervelend is. Mocht u er geen vertrouwen meer in hebben, dan stort ik u uw aankoop bedrag terug. Dit recht heeft u gewoon en ben de laatste die uit is om u te bedriegen. U heeft de keuze altijd. Maar het komt nu over dat ik nergens op reageer, en dat is niet helemaal waar. U heeft op elke email een reactie mogen ontvangen. Communicatie is echter een puntje dat verbetert kan worden, ben ik met u eens. Run de shop uit passie naast een job en gezin en ondanks dat ik probeer het zo goed mogelijk te runnen, lukt dit -tot mijn spijt- niet altijd.

Tevens geeft Google inderdaad aan dat alle producten op voorraad zijn, dit is echter niet het geval. Ik heb geprobeerd deze melding te veranderen alleen krijg ik dit helaas niet voor elkaar. Vervelend, daar ben ik zelf ook achter.

Gebruikersavatar
Dnl
Berichten: 11231
Lid geworden op: 15 aug 2007, 18:21
Locatie: Drenthe

Re: Schroefsets

Bericht door Dnl » 29 apr 2016, 09:46

Patrickk schreef:Dat bedoel ik, volgende smoesje. Bij mij lag het aan de leverancier. Toen nog een verkeerd huisnummer.....
Patrick, ik snap dat we geen goede communicatie hebben gehad en dat u helaas langer hebt moeten wachten dan nodig. Uit eindelijk heb ik het wel netjes opgelost door de set Eibach veren (die u al enige poos had liggen maar nog niet had gemonteerd) ook terug te nemen. Dit zie ik echter nergens terug. Ondanks mijn fout, wel alles gedaan om het zo goed mogelijk op te lossen.

Gebruikersavatar
Patrickk
Berichten: 1871
Lid geworden op: 19 dec 2009, 04:21
Locatie: Vaart op de rijn heen en weer

Re: Schroefsets

Bericht door Patrickk » 29 apr 2016, 10:08

Het ging hier over de levertijd. Voor de veren 6 weken en dan nog bijna 3 weken.
Dan verbaasd het mij niks dat ik hier bij een ander lees dat dat hij al 2 weken wacht zonder communicatie.
Als het probleem dan heel toevallig iedere keer bij de leverancier ligt wordt het misschien tijd om dit in je webshop te vermelden. Wees duidelijk over je levertijden, voorkomt gedoe als dit.
De service dat je verenset terug werd genomen is zeker netjes opgelost, dat ontken ik nergens.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33


Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!

Gebruikersavatar
Dnl
Berichten: 11231
Lid geworden op: 15 aug 2007, 18:21
Locatie: Drenthe

Re: Schroefsets

Bericht door Dnl » 29 apr 2016, 10:16

Klopt, en communicatie. Maar er is wel degelijk contact geweest, op elke e-mail is gereageerd. Dus zonder communicatie klopt niet helemaal. Maar ik ben er niet uit om mijn gelijk te halen, helaas maak ik ook fouten en ben de laatste die dat zou ontkennen. Probeer het echter wel altijd zo goed mogelijk op te lossen :duim:.

Er is hier ook sprake van een miscommunicatie vanuit mijn kant en contact Vincent hier over.

vin_bmw5

Re: Schroefsets

Bericht door vin_bmw5 » 29 apr 2016, 10:51

Dnl ik heb je even gemaild. en voor de rest die mee leest heb het geannuleerd leek ons beide het beste.

Gebruikersavatar
Sjamaanskiwi
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mei 2016, 18:27
Locatie: Arnhem

Re: Schroefsets

Bericht door Sjamaanskiwi » 02 mei 2016, 22:07

Beste lezers,

Voor mijn e39 ben ik iets van plan wat lijkt op onderstaande.
Hoe gek kan ik dat maken met een e39? Heeft iemand ervaring met relatief kleine velgen?



Welke schroefset kan ik naar kijken en wat dien ik te doen met de veren/schokbrekers?

Suggesties en ideeën zijn welkom!
Laatst gewijzigd door Bart70 op 18 feb 2020, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd

vin_bmw5

Re: Schroefsets

Bericht door vin_bmw5 » 03 mei 2016, 20:57

Wat is je budget

Anders even kijken op stanceworks staan ook veel hele lage bimmer e39 en meer. Kun je daar wat ideeën op doen.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Performance en tuning”