Er zijn 14 resultaten gevonden
- 07 apr 2010, 09:33
- Forum: BMW 5 Serie (E60 / E61) Showroom
- Onderwerp: 530d E61 Touring
- Reacties: 4
- Weergaves: 1440
Re: 530d E61 Touring
Ja de kleur is Silbergrau. Ik had in Januari een bestelbusje gekocht als demo bus voor erbij, Maar nu blijkt dat ik daar eigenlijk altijd in rij en staat de BMW stil en word alleen in het weekend gebruikt voor lange afstanden en zelfs dan pak ik nog vaak het busje. Ik zit namelijk erg veel in de bin...
- 17 mar 2010, 21:27
- Forum: BMW 5 Serie (E60 / E61) Showroom
- Onderwerp: 530d E61 Touring
- Reacties: 4
- Weergaves: 1440
530d E61 Touring
Bij deze een paar foto's van mijn 530d touring. Het unieke aan mijn auto is het sportinterieur: sportstuur en sportstoelen, mijn droomuitvoering, weinig te vinden. Achteraf liever comfort zetels gehad, maar er moet ook iets te wensen zijn voor de volgende auto. Ik heb er tot nu toe heerlijk mee gere...
- 24 dec 2009, 10:07
- Forum: BMW 3 Serie (E46) Techniek
- Onderwerp: upgrade naar verwarmbare buitenspiegels ?
- Reacties: 12
- Weergaves: 600
Re: upgrade naar verwarmbare buitenspiegels ?
Bij mij deed rechts het nooit. Bleek een zekering te zijn die was gesprongen. Wellicht zijn bij jou beide zekeringen gesprongen. voor zover ik weet is dit namelijk standaard op alle bmw's
- 24 dec 2009, 10:03
- Forum: BMW 3 Serie (E46) Techniek
- Onderwerp: Motor loopt niet goed warm
- Reacties: 153
- Weergaves: 18269
Re: Motor loopt niet goed warm
Het kan ook zijn dat je koelvloeistof niveau te hoog of te laag is. de meter in de auto zal bij een te hoog of te laag niveau niet goed de temperatuur weergeven.
- 24 dec 2009, 10:00
- Forum: BMW 3 Serie (E46) Techniek
- Onderwerp: ABS en ACS storing in de BC
- Reacties: 25
- Weergaves: 7286
Re: ASC+CBC+ABS storing in de BC
Ik heb het ook regelmatig gehad in mijn e46 320d. Het was vooral als ik mijn auto had gewassen of als het nat weer was. Het volgende kan helpen: even voluit remmen bij +/- 15km per uur, motor afzetten en daarna weer starten. Meestal ging het vanzelf weer weg of als het droog begon te worden. Bij mij...
- 20 dec 2009, 21:28
- Forum: BMW 5 Serie (E60 / E61) Performance en tuning
- Onderwerp: Erg Hoog Brandstof Verbruik 530d touring
- Reacties: 22
- Weergaves: 5828
Re: Erg Hoog Brandstof Verbruik 530d touring
@ 320d touring. Ik heb me auto net laten chippen hij rijd rustiger en schakeld nu sneller. Ik ben benieuwd wat er met het verbruik gaat gebeuren. De verbruiken op sprintmonitor vallen ook veel lager uit. Het komt denk ik vooral door mijn korte afstanden met koude motor naar het werk. dat is +/- 10 m...
- 20 dec 2009, 21:05
- Forum: BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling
- Onderwerp: ///M Tech pakket en trekhaak
- Reacties: 17
- Weergaves: 3803
Re: ///M Tech pakket en trekhaak
mannen bedankt voor de tip!
Inderdaad 332 euro is toch een hoop verschil. Waarschijnlijk is het eraf en erop schroeven een paar torx schroefjes en een beetje geduld, dus dat lukt mij ook nog wel denk ik.
Een kennis van mij is autospuiter ik zal hem eens vragen wat het gaat kosten.
Inderdaad 332 euro is toch een hoop verschil. Waarschijnlijk is het eraf en erop schroeven een paar torx schroefjes en een beetje geduld, dus dat lukt mij ook nog wel denk ik.
Een kennis van mij is autospuiter ik zal hem eens vragen wat het gaat kosten.
- 20 dec 2009, 00:14
- Forum: BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling
- Onderwerp: ///M Tech pakket en trekhaak
- Reacties: 17
- Weergaves: 3803
Re: ///M Tech pakket en trekhaak
Ik heb ook een paar website's gevonden waar je het pakket kunt bestellen, spuiten en laten monteren en pas betalen als het goed is. Denk dat ik het wel op die manier ga doen, dan maar 150 euro meer kwijt.
HL Automotive in Ede: 1880 euro
mpakket.nl: 1770 euro
HL Automotive in Ede: 1880 euro
mpakket.nl: 1770 euro
- 16 dec 2009, 00:18
- Forum: BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive
- Onderwerp: navigatie dvd kopen?
- Reacties: 6
- Weergaves: 1672
Re: navigatie dvd kopen?
Ik geloof dat er een ruilsysteem is waarbij je nog geld voor je oude dvd terug krijgt als je een up-date aanschaft.Op marktplaats zijn er adverteerders die de 2010 versie aanbieden voor 40 euro. geen geld, maar ik verwacht niet dat je dan een originele dvd krijgt opgestuurd... Ik heb er toevallig va...
- 16 dec 2009, 00:13
- Forum: BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive
- Onderwerp: Ombouw business naar pro
- Reacties: 6
- Weergaves: 1997
Re: Ombouw business naar pro
zou het echt doodsonde van je geld vinden! maar de keuze is aan jou. Ik gebruik nauwelijks m'n I drive profesional systeem, leuk dat het erop op zit maar business was ook goed. vind het wel relaxd dat je mp3 dvd's er in kan stoppen. dat is dan het enige voordeel. Digitenne is misschien ook nog een l...
- 16 dec 2009, 00:07
- Forum: BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling
- Onderwerp: ///M Tech pakket en trekhaak
- Reacties: 17
- Weergaves: 3803
Re: ///M Tech pakket en trekhaak
Wat kost het eigenlijk om het pakket goed te laten spuiten en monteren?
- 15 dec 2009, 23:55
- Forum: BMW 5 Serie (E60 / E61) Performance en tuning
- Onderwerp: Erg Hoog Brandstof Verbruik 530d touring
- Reacties: 22
- Weergaves: 5828
Erg Hoog Brandstof Verbruik 530d touring
Hallo allemaal! Inmiddels 2 weken in het bezit van een fijne 530d touring uit 2004 (e60/61). Wist dat ie niet zuinig zou zijn maar dat ie zo veel gebruikt, dacht dat 1:13 wel haalbaar zou zijn met 120km snelweg en 1:9 in de stad. Ik rijd op de snelweg 1:11,5 Ik rijd in de stad: 1:7,5 Overigens maakt...
- 09 dec 2009, 13:44
- Forum: BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive
- Onderwerp: bluetooth trouble
- Reacties: 14
- Weergaves: 3118
Re: bluetooth trouble
Beste OverSoft, Ik heb ook de motorola/bmw bluetooth telefoon in mijn auto en vind het echt een k*t systeem. Ik ben de Parrot gewend. Afijn, ik heb de cradle er al uitgesloopt maar waar zit de module? En als ik de module eruit sloop doet mijn GSM het gewoon op het systeem, ik hoef geen bezoek aan de...
- 09 dec 2009, 13:21
- Forum: Stel jezelf voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 4
- Weergaves: 368
Even voorstellen
Hallo, ik ben Mark en sinds vorige week de trotse eigenaar van de 530dA touring e60. Hiervoor heb ik een e46 320d touring gereden. Deze was echt toe aan vervanging. Prijstechnisch gezien zat een 330d 2005+ er niet in. Ik heb dan ook een fijne 530dA High Executive Touring gevonden uit 2004 die alle o...

