Beste BMW rijders,
naar aanleiding van
dit topic, wou ik hier graag een soort van animo check doen om een weekendje naar de Ardennen te gaan met de liefhebber.
een aantal mensen gaven in dit topic aan wel oren te hebben naar dit idee, dus ik dacht laat ik meteen een animo check doen en het voortouw maar nemen.
Het Plan:een gezellig weekend weg met de BMW-fans van Bimmerportal, richting de Belgische Ardennen uiteraard.
het is de bedoeling om daar een camping te zoeken met de mogelijkheid om een hutje, tent, o.i.d. te huren.
dit omdat niet iedereen in het bezit van een tent/caravan. ook zal er gezocht worden naar een camping waar honden welkom zijn.
(vrijdag) eenmaal daar aangekomen zullen we (waarschijnlijk) een grote BBQ doen met iedereen die mee is, dit om even kennis te maken met iedereen.
(zaterdag) de volgende dag zal er dan een mooie n.t.b. toerrit plaatsvinden, en de avondvulling is ook nog bespreekbaar.
(zondag) we vertrekken weer richting huis, eventueel in groep of separaat.
WanneerDit is nog niet helemaal duidelijk, ik ben van mening dat het eind september nog steeds goed te doen is in de Ardennen.
We zitten dan niet midden in een drukke vakantie periode en kunnen rustig genieten.
Uiteraard wil ik dit democratisch doen dus op een eventuele datum kun je stemmen in de poll.
Verblijfplaatshiervoor zijn natuurlijk 100den mogelijkheden in de Ardennen, zelf ben ik
hier ooit is geweest.
is een zeer mooie camping gelegen vlakbij Spa (van het circuit). met de mogelijkheid om chalets/tenten/caravans te huren.
Dit kost circa 100-150 euro afhankelijk van het type waar je verblijft.
maar ook hiervoor is input van de eventuele deelnemers vereist, ken je dus een andere leuke camping in de buurt. laat dan een berichtje achter.
Mensen die mee willen:Denniz0229 (2 personen)
J0eyv
jurgen667
W_B
als je mee wilt plaats dan even een berichtje, gaarne ook met het aantal mensen.
Gaarne alleen reageren of stemmen als je serieus overweegt om mee te gaan.
Houd er daarbij dus rekening mee dat je 3 dagen van huis bent en dat de accommodatie, eten en benzine niet gratis zijn.
Alle suggesties zijn welkom, dus voel je vrij om een bericht achter te laten.