@ Dnl klopt daniel ik was bijna als eerste ja.
Zou wel willen dat mijn hamann velgen verkocht raken kan ik gelijk dikke wielen kopen voor mijn
nieuwe wagen.
BimmerPortal ‹ 3 Serie ‹ BMW E46 Forum ‹ Showroom

Porsches remmen ontzettend hard af van hoge snelheden, best een vette en dure mod dat hoor. Maar op het los te verkopen levert natuurlijk meer op.

bob de bouwer schreef:ja danny ik heb ook een serieus probleem dat is dat de bmw trilt met acceleren .en dat moet eerst weg voordat ik ga kopen maar laat eens wat foto,s zien van je audi danny dus jouw beurs is nu ook ver heen dan .het zijn inderdaad mooie wielen maar ik kan niet groter dan 18inch want dan gaat ie alleen rechtdoor.![]()
AlpinaDrachten schreef:bob de bouwer schreef:ja danny ik heb ook een serieus probleem dat is dat de bmw trilt met acceleren .en dat moet eerst weg voordat ik ga kopen maar laat eens wat foto,s zien van je audi danny dus jouw beurs is nu ook ver heen dan .het zijn inderdaad mooie wielen maar ik kan niet groter dan 18inch want dan gaat ie alleen rechtdoor.![]()
Veel voorkomend probleem bij de aandrijving is je tussenaslager. Om deze te vernieuwen moet je aandrijfas eruit. Nieuw lager erin, laat de als balanceren terugbouwen en hij is weerals nieuw. Tenminste dat was bij mij zo.
addicted schreef:@ Chris Je hebt er wel degelijk wat aan. Als je 230 PK hebt en een koppel van 500NM is het wel lekker om vlug stil te staan.
Maar ja wat geeft het het is niet meer mijn wagen.
Gebruikers op dit forum: Auke, bullus, lounge en 7 gasten