Komende zaterdag gaat niet door, is een weekje verplaatst.
Geeft mij mooi de kans om zaterdag naar KevinK te rijden om zijn 'oude' sportstuurtje op te halen:
interieur-en-bekleding-f590/multifunctie-sportstuurwiel-e46-met-of-zonder-ronde-airbag-t25329.html 
(een koopje volgens mij, de voorgaande advertenties die ik tegenkwam zaten allemaal zo rond de 300 euro, dus voor iets meer dan de helft kan ik het niet laten liggen).
Anyhow, gisteren nog een van m'n aluminium velgen weggebracht (was krom, ik weet niet meer of ik dat al verteld had maar beide velgen aan de rechterkant waren krom... De ene had ik enkele maanden geleden al laten maken, maar vervolgens niet meer echt aan de andere velg gedacht omdat toch het winterset eronder ging).
Ik wil ze binnenkort eveneens laten opknappen (niet coaten maar opnieuw laten spuiten i.v.m. lak- en stoeprandschade) en daarbij meteen nieuwe 'wheel caps' aanschaffen maar helaas kan ik die niet vinden in de maat die ik nodig heb (50mm). Ik ben bij de BMW-dealer geweest en mijn vermoeden werd daar bevestigd: ik heb imitatie velgen, en dus zijn de 'wheel caps' ook niet passend (normaal zijn ze 68mm).

Ik heb nu dus maar een velletje hoge kwaliteit stickers besteld (wel in de maat die ik nodig heb), kijken of het netjes eruit ziet als ik die over de huidige kapjes heen plak.
EDIT: Ow ja, leuk om te vertellen misschien; bij de schadehersteller hebben ze de auto ook uitgelijnd, maar de afstelling bleek eigenlijk al in orde te zijn. De afstelling was dus al goed (binnen de marges) maar nog net wat beter geworden na het uitlijnen. Opvallend omdat het halve onderstel is vervangen destijds, en dit blijkbaar weinig invloed heeft gehad op de afstelling.
Het trillen en dergelijke zat hem dus puur in de velgen / banden. Daarover gesproken: zodra het 'zomer'set eronder gaat ga ik eveneens 2 nieuwe achterbandjes bestellen want de huidige rommel (een of ander C merk) ben ik zat. Profiel is nog goed, maar grip bij nat weer is erg slecht (en dat lees ik ook in de reviews op internet). Iemand nog advies?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".