BimmerPortal ‹ 3 Serie ‹ BMW E46 Forum ‹ Showroom

daarom doe ik het lekker hier! en ook als ie te koop staat als schade auto verkoop je hem denk ik niet meer voor de prijs die ik er voor wil
gelukkig is het trouwens alleen plaat schade! en geen schade aan het chassis ofzo 

En mooi dat je M3 weer gefixt is.E36 racer schreef:tja in nederland zou me auto in beslag genomen zijn, rijbewijs in beslag en moet je voorkomen, komt het in de kranten en word je uitgemaakt voor aso en wat niet...
E36 racer schreef:@mikkie tja dat is ook wel erg mooi hoor zulke dingen! je zit dan toch wel bibberend in de auto. vent kijkt ff naar de auto. vraagt of het een echte M is of niet? ik gaf antwoord van ja. en toen vroeg ie om een rev, en die kreeg ie ook (ff in de goede smaak vallen om onder boetes vandaan te komen:P). grote smile op zn gezicht (rijden er erg weinig van rond hier namelijk, en wat er rijd is allemaal getuned. ik heb de enige stock M3 in kuwait) en toen was het van ga maar.
tja in nederland zou me auto in beslag genomen zijn, rijbewijs in beslag en moet je voorkomen, komt het in de kranten en word je uitgemaakt voor aso en wat niet...
E36 racer schreef:@yorr, ik loop stage bij Volvo Kuwait. zowel in de showroom als werkplaats (net waar ik nodig ben).

nice car

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten