BimmerPortal ‹ 3 Serie ‹ BMW E46 Forum ‹ Showroom
BMWBoii schreef:Mikkie schreef:22k in een jaar is voor een 330i flink, ja. Maar met wat meetings en plezierritjes gaat het hard natuurlijk! Wel jammer dat je voor de verkoop nu die psychologische grens voorbij bent...
Vergeet niet dat een 330i gewoon een stuk zuiniger is op de snelweg dan een 316i ofzo, dus als je grote afstanden in één keer rijdt kan je zelfs beter een 330i hebben

.Dcreator schreef:daar kan makkelijk nog een tonnetje bovenop!

, ik zie je hopelijk wel bij de meeting op 22 april zal ik em eens beter bekijken 
auto moet je gebruiken waar hij voorgemaakt is voor iemand anders erop klapt. Mijnen febauri 2011 119 duizendkm nu 147 duizend km.
Is hij niet al verlaagd trouwens? Achter ziet hij er aardig laag uit en voor ligt hij perfect naar mijn mening!

, ik moet mijn velgen een keer vervangen ben namelijk vandaag met uitwijken van een tractor iets te dicht langs stoeprand gereden en nou is mijn rechtervoor velg goed beschadigd jammer genoeg
kost weer flink geld want banden zijn binnenkort ook aan vervanging toe. iets minder spinnend optrekken denk ik :p
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten