Vandaag voor de eerste maal getankt met mijn 320d (touring)
1 op 13,8 ..
Is dat netjes??
BimmerPortal ‹ 3 Serie ‹ BMW E46 Forum ‹ Performance en Tuning
)
Net 58,62 l getankt en daarmee 886,2 km gereden = 1 op 15,11Maritaly schreef:6.67 l/100 km heb ik op de boordcomputer nog niet mogen zien ..
Nu rij ik ook minder langere afstanden![]()
En .. om eerlijk te zijn zal dit ook wel met de rijstyle te maken te hebben ... "stevig"
Ik ben er tevreden mee hoor .. met mijn punto`tje zat ik op een hele kleine 1 op 10, ook dit was aan de lage kant.
Maar wilde gewoon weten wat de rest zo`n beetje doet
) ook bij in.
)

Wat meer dat rechtervoetje onder controle houden???Maritaly schreef:Het was ook mijn eerste tankje ..
Maar was toch echt ruim 61 liter met 828 kilometer ..
Kan dus makkelijk zuiniger
Is beter voor je portemonee!!! (Heb van de week nog een schriftelijk verzoek tot een financieele bijdreage ontvangen....
)Henry320d schreef:Wat meer dat rechtervoetje onder controle houden???Is beter voor je portemonee!!! (Heb van de week nog een schriftelijk verzoek tot een financieele bijdreage ontvangen.... |d )
en een actieradius van net geen 1200km
|
Stem!!
)
|
Stem!! Ik overweeg om 'm tzt te laten chippen, alleen mijn 1e prio is nieuwe (winter)banden....Opt1mus schreef:5,6 is volgens de BC maar klopt aardig met de werkelijkheid.
Mijn 320d is een van de laatste voor de facelift (met de ruigere smoel) dus 136PK, prio 1 wordt meer pk's.
Iemand suggesties? (behalve een 330 kopen)

dus ben er wel dik content mee hoor
, al weet ik dat het flink beter kan.

|
Stem!! 

|
Stem!! Ik blijf hangen op 1:15 de laatste tijd.....330dM schreef:Oei, hij begint te zuipen! (1:17,5)

Keer terug naar Performance en Tuning
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten