Daniël, hartelijk bedankt voor alle inzet die ervoor gezorgd heeft dat het een geweldig forum is. Ik hoop dat ik er nog lang getuige van mag zijn. Voor nu en in de toekomst wens ik je heel veel succes met je zaak en alle liefde, geluk en gezondheid voor jou en je gezin.
- BMW E36 323i coupe. BJ 1997. (Verkocht) - BMW E46 330i coupe. BJ 2001. (Verkocht) - BMW E90 325i sedan. BJ 2007. (Verkocht) - BMW E36 328i coupe. BJ 1995. (Verkocht) - BMW E87 130i 5 drs. BJ 2006. (in bezit)
Daniel, ontzettend bedankt voor de oprichting van het forum Met op dit moment 16259 geregistreerde leden is het je aardig gelukt je eigen forum bekend te maken..
Je kan met trots het boek sluiten en je verder richten op je gezin en je nieuwe onderneming
Heel veel succes met de busines maar daar twijfel ik niet aan
Dnl bedankt voor de gezellige tijd en ik weet je zeker te vinden Ik vond het leuk om deel uit te maken van het oude Portalteam EN nieuwe Portalteam, je hebt een site neergezet waar je trots op kan zijn en die onder de bezielende leiding van Maurice en z'n team nog groter gaat worden. We treffen elkaar tijdens meets etc that's for sure! Succes met BimmerParts uiteraard