doezel - verkocht
doezel - verkocht
Hallo,
ik ben Thijs, heb net een blauwe 318i touring uit 2000 gekocht. Heb gekozen voor deze auto om de volgende redenen:
1) wilde een veilige auto om mijn gezin incl. mezelf te vervoeren
2) zocht een degelijke auto die redelijk goed zelf te onderhouden is en die lang meegaat (veel kilometers met weinig onderhoud, weinig bekende problemen die duur zijn om op te lossen)
3) het moest een stationwagon zijn (kinderwagen, bedje en veel redelijk veel spullen mee kunnen nemen)
4) opties waren:
vw golf (geen uitstraling)
vw passat (ook niet)
audi a3 (leuk, te klein)
audi a4 (lelijk)
opel (merk staat me niet aan)
skoda octavia (ook nog redelijk aan de prijs, wel VAG dus goed, maar mijn ouders rijden hem ook :-))
ford focus (te klein)
ford mondeo (tdci motoren zwakker, prijzig onderhoud)
bmw 3 touring (meest logische keus, en rijdt natuurlijk lekker!)
Heb zelf de volgende auto's gereden:
2 toyota carina II's
3 classic mini's
1 opel kadett station
2 ford sierra's
1 volvo v40 lease
1 kever 1300 uit 1970
1 fiat tempra (die hebben we nog)
heb nog een volvo amazon 18B uit 1967 nu in de tuin staan voor restauratie in de toekomst.
heb bijna altijd alles zelf kunnen repareren aan mijn auto's en heb het vertrouwen dat dat ook wel lukt met de BMW. Zo spaar je toch een hoop geld uit en ik vind het leuk/leerzaam om te doen. Heb nu (binnenkort) ook een plek in onze garage waar ik het sleutelwerk droog binnen kan doen.
Mijn BMW heeft nu 18" m5 replica velgen (zaten er al op, heeft totaal geen effect gehad op de verkoop).
Styling aan auto's interesseert me totaal niet (verlagen, spoilers, lijsten, lampjes, kleuren). Ik weet van mezelf dat ik de auto zelf nooit mooier had kunnen ontwerpen en probeer dat ook niet. Verlagen lijkt me alleen maar lastig,stugger en vind het niet mooier.
edit:
Hier de (enige) foto die ik tot nu heb... (van de advertentie, nog voor het huis van de vorige eigenaar)
[thumbnail]http://i1.tinypic.com/6sb7ihi.jpg[/thumbnail]
En hier mijn setje reservewielen (weet iemand wat dat voor velgen zijn, en zijn die "leuk"?) 225 breed en 18" hoog.
[thumbnail]http://i7.tinypic.com/81t7xnc.jpg[/thumbnail]
thumbnailen is een goed idee!
ik ben Thijs, heb net een blauwe 318i touring uit 2000 gekocht. Heb gekozen voor deze auto om de volgende redenen:
1) wilde een veilige auto om mijn gezin incl. mezelf te vervoeren
2) zocht een degelijke auto die redelijk goed zelf te onderhouden is en die lang meegaat (veel kilometers met weinig onderhoud, weinig bekende problemen die duur zijn om op te lossen)
3) het moest een stationwagon zijn (kinderwagen, bedje en veel redelijk veel spullen mee kunnen nemen)
4) opties waren:
vw golf (geen uitstraling)
vw passat (ook niet)
audi a3 (leuk, te klein)
audi a4 (lelijk)
opel (merk staat me niet aan)
skoda octavia (ook nog redelijk aan de prijs, wel VAG dus goed, maar mijn ouders rijden hem ook :-))
ford focus (te klein)
ford mondeo (tdci motoren zwakker, prijzig onderhoud)
bmw 3 touring (meest logische keus, en rijdt natuurlijk lekker!)
Heb zelf de volgende auto's gereden:
2 toyota carina II's
3 classic mini's
1 opel kadett station
2 ford sierra's
1 volvo v40 lease
1 kever 1300 uit 1970
1 fiat tempra (die hebben we nog)
heb nog een volvo amazon 18B uit 1967 nu in de tuin staan voor restauratie in de toekomst.
heb bijna altijd alles zelf kunnen repareren aan mijn auto's en heb het vertrouwen dat dat ook wel lukt met de BMW. Zo spaar je toch een hoop geld uit en ik vind het leuk/leerzaam om te doen. Heb nu (binnenkort) ook een plek in onze garage waar ik het sleutelwerk droog binnen kan doen.
Mijn BMW heeft nu 18" m5 replica velgen (zaten er al op, heeft totaal geen effect gehad op de verkoop).
Styling aan auto's interesseert me totaal niet (verlagen, spoilers, lijsten, lampjes, kleuren). Ik weet van mezelf dat ik de auto zelf nooit mooier had kunnen ontwerpen en probeer dat ook niet. Verlagen lijkt me alleen maar lastig,stugger en vind het niet mooier.
edit:
Hier de (enige) foto die ik tot nu heb... (van de advertentie, nog voor het huis van de vorige eigenaar)
[thumbnail]http://i1.tinypic.com/6sb7ihi.jpg[/thumbnail]
En hier mijn setje reservewielen (weet iemand wat dat voor velgen zijn, en zijn die "leuk"?) 225 breed en 18" hoog.
[thumbnail]http://i7.tinypic.com/81t7xnc.jpg[/thumbnail]
thumbnailen is een goed idee!
Laatst gewijzigd door doezel op 16 jun 2010, 11:57, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: doezel
Thijs, welkom op het E46 Forum !
Ben zeer benieuwd naar foto`s van de E46 Touring! Uit de keuze lijst toch wel de juiste gekozen!
PS. Dit topic al gezien? Vorige auto`s.
Ben zeer benieuwd naar foto`s van de E46 Touring! Uit de keuze lijst toch wel de juiste gekozen!
Thijs, welkom hier op het gezelligste e46forum van NL.
Helaas moet ik zeggen dat je op punt 3 de fout ben ingegaan. Ik heb ook een touring omdat het me wel handig leek ruimte te hebben, maar wat valt dat tegen. Kinderwagen achterin en eigenlijk is de bak vol. Dan nog een tas met kleren voor een weekendje opa en oma en de auto puilt uit. Hij zou van mij best een tikkie een grotere kofferbak mogen hebben. Toch ben ik wel superblij met de e46, het is namelijk wel een mooie en geweldige auto!
Helaas moet ik zeggen dat je op punt 3 de fout ben ingegaan. Ik heb ook een touring omdat het me wel handig leek ruimte te hebben, maar wat valt dat tegen. Kinderwagen achterin en eigenlijk is de bak vol. Dan nog een tas met kleren voor een weekendje opa en oma en de auto puilt uit. Hij zou van mij best een tikkie een grotere kofferbak mogen hebben. Toch ben ik wel superblij met de e46, het is namelijk wel een mooie en geweldige auto!
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
-
Mark
Hey Doezel,
Welkom op het forum,
Net als de rest ben ik ook benieuwd naar je foto's!
Voor zo ver ik op je avatar kan zien is het een gave bak..
Welkom op het forum,
Net als de rest ben ik ook benieuwd naar je foto's!
Voor zo ver ik op je avatar kan zien is het een gave bak..
Hallo,Dnl schreef:Thijs, welkom op het E46 Forum !
als ik een andere gekozen had uit de lijst was ik (hoogstwaarschijnlijk) op een andere plek terecht gekomen bij mensen die dan vonden dat ik de juiste keuze had gemaakt... :-)
Foto's moeten nog komen, heb eerst andere prioriteiten (gezin en de verbouwing gaat voor)
En het topic van ex-auto's had ik al gezien, staat ook nog ergens onderaan mijn to-do list.
Hallo Siemi, inderdaad is de 3-touring niet voorzien van waanzinnig veel bergruimte, maar ik krijg er alles prima in. (precies genoeg ruimte is beter dan veel te veel). En anders zet ik er wel een trekhaak onder :-)Siemi schreef:Thijs, welkom hier op het gezelligste e46forum van NL.
Hey Doezel, welkom op het forum.
dat ruimte-verhaal heb ik ook ondervonden!
Ik had een focus wagon, die was veel ruimer van binnen (maar reed veel slechter)!
dat ruimte-verhaal heb ik ook ondervonden!
Ik had een focus wagon, die was veel ruimer van binnen (maar reed veel slechter)!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Welk om op het forum! Mooie velgen heb jij!
Ik heb die velgen ook sinds een maandje. Ik ga wel binnenkort een keer mijn auto een stukje verlagen.
Veel plezier hier, he!
Veel plezier hier, he!
Re: doezel - verkocht
Zo, net mijn Touring verkocht. Geen BMW rijder meer... (Maar Audi TT......)
blijf wel nog even rondhangen hoor!

blijf wel nog even rondhangen hoor!
Helaas..en gelukkig 

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
uhh audi tt en gezinswagen ikke nie begrijp x|
of het gezin moet uit 2 personen bestaan
of het gezin moet uit 2 personen bestaan
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Ah nice een TT
Wat voor motor??, qauttro??
Heb zelf een tijdje een gechipte S3 quattro gereden fenomenale wagen
Wat voor motor??, qauttro??
Heb zelf een tijdje een gechipte S3 quattro gereden fenomenale wagen
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
@Richel:
@DarudeVampire:
Nee hoor, ben nog steeds vrolijk bezig.
@bmwPeter:
We hebben nu een Skoda Octavia in de lease voor het hele gezin te vervoeren. Daarom een TT er naast voor de "snellere momenten"
@bofkont:
Gewoon een 1.8T 180PK FWD, geen Quattro.
Bevalt al prima! (rustig beginnen hè
)
@DarudeVampire:
Nee hoor, ben nog steeds vrolijk bezig.
@bmwPeter:
We hebben nu een Skoda Octavia in de lease voor het hele gezin te vervoeren. Daarom een TT er naast voor de "snellere momenten"
@bofkont:
Gewoon een 1.8T 180PK FWD, geen Quattro.
Bevalt al prima! (rustig beginnen hè