rechter buitenspiegel
rechter buitenspiegel
Hallo allen,
Electrische rechterbuitenspiegel klapt niet meer in. Waarschijnlijk een bal op gekomen. Is dat te repareren door iemand of wordt dat een nieuwe spiegel van een heleboel eurootjes?
Alvast bedankt voor jullie aandacht gr
Electrische rechterbuitenspiegel klapt niet meer in. Waarschijnlijk een bal op gekomen. Is dat te repareren door iemand of wordt dat een nieuwe spiegel van een heleboel eurootjes?
Alvast bedankt voor jullie aandacht gr
Re: rechter buitenspiegel
automatische inklapbaar bij afsluiten? (niet verstandig bij de omstandigheden vorige week)
etk site de onderdelen opzoeken.
of een onderdelenbank. dparts bijv bekijken wat mogelijk is.
etk site de onderdelen opzoeken.
of een onderdelenbank. dparts bijv bekijken wat mogelijk is.
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
-
Bart van Zessen
ik heb nog wel een spiegel liggen, alleen de behuizing is kapot en er zit ook geen glas in, maar het mechanisme werkt wel. je mag het over nemen als je wilt
Bedankt voor het aanbod maar kan je alleen het mechanisme overzetten? Moet het glas ook overgeplaatst worden want dat kan niet met dit anti verblindingsglas.Bart van Zessen schreef: ↑20 feb 2021, 21:37 ik heb nog wel een spiegel liggen, alleen de behuizing is kapot en er zit ook geen glas in, maar het mechanisme werkt wel. je mag het over nemen als je wilt
-
Bart van Zessen
ik weet niet zeker of het mechanisme ook kan alleen, waarschijnlijk wel. de spiegel is met auto dimmend functie, dus dat moet goed gaan. heb je een pre-lci of een lci?
-
Bart van Zessen
ok, dan weet ik niet zeker of het past, ik had een spiegel gekocht alleen om het glas, dus weet niet of het uit een lci of pre lci komt. maar je mag het uitproberen
LCI is een stuk groter dan de pre-LCI, meet even op dan weet je welke het is.
525d E61 2007 pre-LCI
-
Bart van Zessen
ik heb gemeten en de spiegel is 19x13cm ong.
Ha Bart
Je hebt er wel wat tijd in gestopt voor mij waarvoor dank. Ik heb het op dit moment te druk om op de spiegel door te gaan .
Ik kom binnenkort bij je terug.
Je hebt er wel wat tijd in gestopt voor mij waarvoor dank. Ik heb het op dit moment te druk om op de spiegel door te gaan .
Ik kom binnenkort bij je terug.