Nieuwe accu
Nieuwe accu
Hallo, ik wil een nieuwe accu plaatsen. Kan ik dit zomaar doen of krijg ik dan straks problemen met starten (anti diefstal)?
Verder heb ik op de auto start/stop maar dit heb ik uit gezet, dus ik hoef daar geen speciale accu voor te halen, toch?
En de laatste vraag, ik kan met Carly de accu resetten?
Verder heb ik op de auto start/stop maar dit heb ik uit gezet, dus ik hoef daar geen speciale accu voor te halen, toch?
En de laatste vraag, ik kan met Carly de accu resetten?
BMW 3 Touring (E91) 318 i - 2009
Re: Nieuwe accu
Toevallig heb ik vorig week een nieuwe accu in gedaan. Tot nu toe geen problemen. Heb de accu niet aangemeld,wel tijdens wisselen accu lader opgedaan. Ook zelfde ameprage accu in gedaan. Trouwens ik heb gekozen voor Exide accu.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Als je kunt registreren gewoon doen. Over carly zijn de meningen verdeeld. Ik begin ook mijn twijfels te krijgen. Bij een gebrek aan beter, 4 jaar geleden heb ik me hier ook aan gewaagd. Dit was zover ik kan beoordelen goed gegaan.
Doe je niet registreren koop op zijn minst een zelde Ah capaciteit icm type accu (lood of agm).
Zie verder mijn opmerkingen in jomeo topic
viewtopic.php?f=279&t=60409&sid=0b82851 ... 8&start=15
Doe je niet registreren koop op zijn minst een zelde Ah capaciteit icm type accu (lood of agm).
Zie verder mijn opmerkingen in jomeo topic
viewtopic.php?f=279&t=60409&sid=0b82851 ... 8&start=15
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Er zat een 90A 900 accu in en heb er nu een 95A 840 in gezet. Beide AGM alleen ik krijg hem niet geregistreerd en de auto geeft steeds de melding dat de accu leeg is. Net stukje gereden en rijdt verder prima ....... maar wat nu? Moet toch in kunnen stellen dat er een nieuwe accu in zit
ik kan nu niet beoordelen wat je probleem exact is. nieuwe batterij mogelijk te "ontladen" (als die op de plank heeft gestaan bij leverancier). Als die na een wat langere rit geen melding meer geeft zal die wel bijgeladen zijn.
Batterij registratie is een in app aankoop bij carly meen ik, of het zit nu in die abonnement vorm. Het kan niet via insturmentcluster, idrive of sleutel/contact "aan - uit volgorde" zover ik weet.
Bekijk codeertopic als je iemand uit jouw buurt kunt vinden,die je misschien wilt helpen om te registeren.
Je kunt mij evt ook een pb sturen, Ik woon +/- 30min van je af....
Batterij registratie is een in app aankoop bij carly meen ik, of het zit nu in die abonnement vorm. Het kan niet via insturmentcluster, idrive of sleutel/contact "aan - uit volgorde" zover ik weet.
Bekijk codeertopic als je iemand uit jouw buurt kunt vinden,die je misschien wilt helpen om te registeren.
Je kunt mij evt ook een pb sturen, Ik woon +/- 30min van je af....
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
E61 523i LCI verkocht
E61 523i LCI verkocht
Thnx. Ik rij zometeen ff langs de garage ...... kijken of het daar lukt. Ik hou je op de hoogte
Net bij de garage geweest en gelukt ....... service van de zaak