Ik ben Koen, 28 jaar en heb sinds zondag weer een BMW.
Begonnen met een E28 527e uit '87.. Prachtige wagen, had ik nooit moeten verkopen. In de garagebox stallen, bij een oom in de schuur, bij een kennis, etc.. Het had allemaal gekund.... Nog spijt van.
Daarna E36 325i touring en nog een 325i touring gehad. De stap gemaakt naar een E46 318 ti (vond ik persoonlijk niets) en geëindigd met een E39 525i... Nieuw huis gekocht, veel moeten verbouwen en geld moeten sparen.
BMW de deur uit en een prachtige

Vriendin werd zwanger, Peugeot de deur uit en een Volvo V40 T4 200PK! uit 2001 gekocht. Het veilige gevoel van vroeger, opgevoed met Volvo, kwam samen met de nesteldrang van de vrouw...
Fijne en snelle auto om mee te rijden maar toch geen BMW....
Opzoek naar ruimte, vermogen, uitstraling en comfort. Dit binnen ons (aanschaf) budget i.c.m. eerdergenoemde punten...
Een E39 touring.
Alles erop en er aan.. één minpuntje: geïmporteerd uit Duitsland. Heb voor de handel ooit een Audi A4 (Bj 2011) geïmporteerd. Kwam via RDW aan het licht dat deze ontzettend was teruggedraaid, van origine een NL auto. Met 175.000 km naar Duitsland en twee jaar later met 145.000 KM weer terug.
Toch heb ik het aangedurfd. Alle onderhoudshistorie is bekend, TUV rapporten aanwezig, aankoopkeuringen, taxatierapport, facturen van (veel) onderhoud, te mooi om waar te zijn. Toch zullen we het nooit weten

De 528 heeft 243.000 km op de teller staan en is in mijn ogen nog zeker goed voor een aantal mooie, veilige kilometers.
Interieur is als nieuw, exterieur heeft 'ie' toch wel wat moeten incasseren. Eens kijken hoe we deze weer in mooie (geen perfecte) staat kunnen krijgen.
Foto's komen er aan, heb nog geen goede kunnen maken..
Heb het onderhoud op een rijtje gezet, veel is gedaan maar ga zelf (voor het gevoel) de olie, bougies en filters vervangen.
We hebben contact!