GPS Lokatie werkt zichzelf niet bij (CCC Professional)

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Donstil
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2018, 21:53

GPS Lokatie werkt zichzelf niet bij (CCC Professional)

Bericht door Donstil » 11 aug 2018, 22:14

Beste leden.

Wij hebben een vreemd probleem. De Navigatie (ccc professional) in onze X5 krijgt geen goeie lokatie meer tijdens het rijden tenzij ik de DVD eruit haal en hem weer instop.

Even een korte schets van de situatie: Omdat wij volgende week met de auto op vakantie gaan naar Noorwegen heb ik de nieuwe 2018 schijven voor onze CCC unit gedownload. Deze heb ik gebrand en in de auto gestopt.

De Auto gaf toen aan dat deze gelezen moesten worden met de auto uit en na 5 minuten mocht ik weer starten.
Ik heb dit in 2013 ook eens gedaan (toen met originele schijven) en dat ging prima.

Nu na starten heb ik een GPS fix en is de kaart bijgewerkt (Ik deed dit toevallig op een plek die niet op mijn 2013 dvd's stond). Nu blijkt echter tijdens het rijden dat de GSP lokatie niet wordt bijgewerkt. Pas als ik de auto afzet en weer start wordt deze bijgewerkt. Of als de schijf wordt uitgeworpen en weer wordt geplaatst (ook tijdens rijden). Ook als ik de originele 2013 schijf plaats heb ik nu dit euvel.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Heb ik het zelf defect gemaakt met de nieuwe schijf?

Bedankt alvast.

Terug naar “BMW X5 (E70) Audio, navigatie en iDrive”