GJ stelt zich voor met diverse BMW's

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Gjg

GJ stelt zich voor met diverse BMW's

Bericht door Gjg » 05 aug 2017, 09:09

Hallo iedereen,
Ik ben GJ en ben al een tijdje lid van t forum. Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden mijn eerste BMW gekocht. E 36 318i compac met slechts 93.000 km op de teller en 17 jaar oud, die echter meteen werd ingenomen door mijn vriendin....
Omdat t rijden eigenlijk wel goed beviel heb ik voor mezelf in Dl een e 39 530 d uit 2001 gekocht met M onderstel en niet te veel kilometers. Reed geweldig totdat iemand anders besloot niet te remmen en er vol vanachter tegenaan reed. Totallos dus. Lang verhaal maar heb zelf t wrak teruggekocht en laten richten en spuiten. Ik had dus wel vervoer nodig en heb toen een E 46 320 I uit 1999 gekocht met veeeeeeel werk.
CAT gescheurd,uitlaat kapot, hardy kapot, remmen defect, geen apk, carterontluchting kapot, rubber slang van inlaat gescheurd, alle silent blocks versleten fusees en draagarmen kapot en als laatste subframe door de bodem gescheurd.
Dacht dat t dat was.... 4 weken later en wat uitgaven aan onderdelen naar de apk en goedgekeurd.

Nu nieuw projectje in de garage, oude e 36 318 I cabrio met gelukkig wat minder werk maar wel met volledig M pakket...

Zoals jullie kunnen lezen, hobbie ik zelf graag maar weet echt niet alles. Denk t er genoeg mensen zijn op t forum die me kunnen helpen als ik t niet meer weet. En geen probleem wat ik weet te delen.

De groente van GJ

BrianGT

Re: GJ stelt zich voor met diverse BMW's

Bericht door BrianGT » 07 aug 2017, 10:33

Welkom op het forum, dat zijn nog eens wat auto's die je hebt. Rijd je E39 nu al weer?
Afbeelding

Gjg

Re: GJ stelt zich voor met diverse BMW's

Bericht door Gjg » 09 aug 2017, 11:14

Ik kan er weer in rijden, maar heb de bumpers ( voor en achter ),motorkap en achterklep op de sloop gehaald. Die zijn opnieuw gespoten, evenals de achterkant van de auto,maar moet ik nog terug bouwen. Ook de pdc s moeten nog omgezet worden. Als laatste moet de luchtvering gereset worden en de trekhaak gemonteerd.

Maar weet nog ff niet wanneer ik dat ga doen. Ben eigenlijk heel tevreden over de e 46........Haha

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”