altijd handig voor mede SMG rijders die de wens ook hebben, of gaan krijgen in de toekomst...

FabianS54 schreef:Sinds je en tevreden klant bent, zou je nog even het bedrijf willen vernoemen waar je het uit hebt laten voeren?
altijd handig voor mede SMG rijders die de wens ook hebben, of gaan krijgen in de toekomst...
FabianS54 schreef:Hey,
Thanks!
Ik belde André net, in diezelfde zin omschreef hij het wel ja.
toch altijd even angstig, maar hij garandeerde mij dat er een originele M3 handbak onder komt met 6 verzetten.
verder inderdaad met pookje, hoesje, stuur.
Mijn SMG is dus afgelopen zondag in de Soep gegaan. Pomp kapot.
nieuwe pomp € 2.600,- inkoop + €500,- inbouw (duurder dan Handbak Swap), of een gebruikte / gereviseerde pomp van €750,-. + €500,- inbouw.
bij een gebruikte pomp alleen het risico dat je een week later weer staat.
Mijn SMG is getuned dus schakelde wel geweldig, maar die angst van stilstaan wil ik eigenlijk ook niet nog een keer.
Hiervoor heb ik altijd handbakken gereden, dus ik denk dat ik niet lang nodig heb om te wennen.
keus is gemaakt denk ik.
Groet
Fabian
vang schreef:http://burkhart-engineering.com/epages/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799.mobile/en_GB/?ObjectPath=/Shops/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799/Products/54160&Locale=en_GB
cjjvisserM3 schreef:Het Burkhart setje is inderdaad een slimme keuze...als de SMG motor het probleem is. Echter als er een drukprobleem is, heeft het veel verschillende oorzaken. Vaak is de SMG motor wel de oorzaak, dan is dit setje echt ideaal. Je kan zelf de motor vervangen, zonder de airbox eraf te halen.
@ Fabian, heb je al je swap gedaan?
cjjvisserM3 schreef:@ Fabian, heb je al je swap gedaan?
boink schreef:cjjvisserM3 schreef:Het Burkhart setje is inderdaad een slimme keuze...als de SMG motor het probleem is. Echter als er een drukprobleem is, heeft het veel verschillende oorzaken. Vaak is de SMG motor wel de oorzaak, dan is dit setje echt ideaal. Je kan zelf de motor vervangen, zonder de airbox eraf te halen.
@ Fabian, heb je al je swap gedaan?
Dat is natuurlijk te controleren door de auto uit te lezen
FabianS54 schreef:cjjvisserM3 schreef:@ Fabian, heb je al je swap gedaan?
Momenteel is hij onder handen, gisteren begonnen. (bij v. Arkel)
denk dat ik hem volgende week dinsdag / woensdag op kan halen.
vanmiddag val ik even bij hem binnen om de voortgang te bekijken.
Keer terug naar BMW 3 Serie (E46) ///M3
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten