Sinds kort ben ik eigenaar van een E60 uit 2003, welke zogoed als aan al mijn eisen voldoet, het enige dat ik mis in vergelijking met mijn voorgaande 3 serie (E46 uit 2004), is de automatisch dimmende binnenspiegel.
Nu ben ik wat aan het zoeken of deze makkelijk te vervangen is met een binnenspiegel met deze functionaliteit.
Op het forum ook al het een en ander gelezen maar ik kom er niet helemaal uit, gezien er nogal wat soorten binnenspiegels zijn.
Als ik op realoem kijk zijn er zo 5 verschillende.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_5129
Voor zover ik weet heb ik momenteel spiegel nummer 1, Nummer 2 en 3 vallen af, gezien daar geen draaiknop onder zit (En ik die dus wel heb). En Nummer 4 en 5 hebben de automatische dimmende binnenspiegel.
Als ik de binnenspiegel wil vervangen, is dit dan redelijk plug & play of moet ik kabels gaan trekken?
Klopt het dat ik dan Binnenspiegel Nummer 4 moet hebben?
De auto heeft ook automatische verlichting en een regensensor. (Ik weet niet of dit van belang is, gezien deze sensoren volgens mij ook op de ruit in de buurt bij de binnenspiegel zitten).
Nu ik toch bezig ben, zou het eventueel ook makkelijk zijn om gelijk meedimmende buitenspiegels te plaatsen?
Hier 2 foto's van mijn Binnenspiegel:

Alvast bedankt, en hopelijk kan iemand mij hiermee helpen