Alweer een extra stem bij de Touring....

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
cleydek

Alweer een extra stem bij de Touring....

Bericht door cleydek » 25 feb 2009, 18:03

Hallo allemaal,

Wat een leuke verassing, deze site. Meteen al nuttig ook... want zoals blijkbaar bij velen heeft ook mijn Touring last van het koelwater lampje. Ik zit nog in de Bovag garantie periode en na een tweede keer afgevuld en 'afgeperst' te zijn heb ik de heren van de garage maar even naar jullie site laten kijken. Tot op heden denken ze het nog af te kunnen met een soort toevoeging aan het koelwater.

Mijn Touring is begin januari in mijn bezit gekomen na het inruilen van een Coupe uit 1994. Achteraf met pijn in mijn hart want het was toch wel een heerlijke auto. Maar met twee kids, alle bijbehorende spullen en het feit dat de 3 serie Touring gewoon een super mooie auto is, heb ik me toch laten overhalen.

Ik hoop van jullie (site) veel op te pikken over de auto, want zo zijn er nog wel een paar puntjes open; zo....
- brand af en toe het airbaglampje (ze denken nu dat er een sensor in de bijrijders stoel moet worden vernieuwd),
- slaat mijn kleine 316 nog wel eens af als je niet genoeg gas geeft,
- krijgt de garage de Nokia carkit niet aan de praat vanaf het stuur,
- bleek er volgens de garage alleen maar een thuisbrenger geleverd te kunnen worden (zijn er rijders met wel een volwaardig reserve wiel) en
- vraag ik me voor de komende wintersport af of ik de kettingen nou voor (ivm sturen en remmen) of achter (ivm aandrijving) moet plaatsen.

Ik hou me aanbevolen voor jullie ideeen en suggesties.

Groeten,

Chris

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: Alweer een extra stem bij de Touring....

Bericht door bjornc » 25 feb 2009, 19:18

Welkom Chris!

Idd, dat airbaglampje lijkt verdacht op het sensormatje in de (passagiers)stoel.

Sneeuwkettingen moet je om je aangedreven wielen doen, bij een 4x4 om de voorwielen.

Mooi dat je eerst rustig hebt ingelezen, alvorens in het wilde weg te vragen :amen:

Oh ja, stem je even voor het Touring model, te vinden in mijn onderschrift?

Opt1mus
Contacteer:

Re: Alweer een extra stem bij de Touring....

Bericht door Opt1mus » 26 feb 2009, 08:47

Welkom bij de Touringclub Chris, heb je wat meer informatie over jouw uitvoering van het mooiste model E46?
Foto's zijn uiteraard welkom!

Ik sluit me aan bij de antwoorden van Björn en wil eraan toevoegen dat de Nokiacarkit geen stuurwielinterface heeft voor de E46, MAW de knoppen op het stuur kun je niet gebruiken ervoor.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”