Ferox - Compact 316 1994

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Ferox

Ferox - Compact 316 1994

Bericht door Ferox » 16 apr 2016, 22:29

Hallo allemaal!

Ik ben Mischa, 25 jaar en automonteur van beroep. Nadat ik een hele tijd terug een e30 had begon het toch weer te kriebelen. Na een tijd zoeken heb ik een mooie BMW gevonden voor mijzelf. Namelijk een 94er 316 compact.

Even kort over de auto :

BMW 316i Compact
Alaska blue metallic
Vol leer
Km : 167000

De auto is nog compleet origineel en de onderhoudsboekjes zijn ook compleet ingevuld. De bedoeling is om de auto zo origineel mogelijk te houden. Er zijn een aantal dingetjes waar wat aan moet gebeuren maar niks ernstigs.

Ik zal veel meelezen en proberen oplossingen te zoeken voor de technische vragen.

Bart70
Contacteer:

Re: Ferox - Compact 316 1994

Bericht door Bart70 » 18 apr 2016, 06:58

Welkom hier Mischa !

Origineel is altijd goed :duim:

Foto's zijn we hier ook altijd gek op :ja: Neem hiervoor even een kijkje in dit topic, dan kom je er vast wel uit :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Ferox - Compact 316 1994

Bericht door mieske90 » 18 apr 2016, 20:17

Welkom Mischa,

Zeer benieuwd naar foto's van je bmw ;)
Foto's van je E30 zijn ook welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”