Even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
donato13

Even voorstellen

Bericht door donato13 » 07 jan 2009, 23:00

Hallo allemaal

Ik ben Donato, 37 jaar en ik woon samen met m'n vriendin, dochter van 3,5 en zoon van 1,5 in Vleuten. Sinds enkele maanden rijden wij in een zwarte 320d touring exe uit 2000, met inmiddels 234000 km op de klok. Op de 17 inch wielen en witte knipperlichten na is er aan de buitenkant niets "gedaan". Binnenin zit er een fraai 3-spaaks lederen stuur, houtafwerking op het stuur, dashbord en pook (ik ben er nog steeds niet uit of ik het echt mooi vind, het staat wel lekker kitsch) en voortreffelijk zittende sportstoelen! Hiervoor in diverse FIAT's en VW's gereden, als laatste in een Golf IV TDI (110 PK) Highline, wat ik een hele prettige auto vond. Na de geboorte van onze zoon vonden we dat we echt aan stationwagen toe waren en dan is de E46 touring toch wel 1 van de mooiste die er op de markt is. Helaas heb ik (nog) geen foto's, maar ik woon in een nieuwbouwwijk en dat is echt een ramp met een zwarte auto! Zodra het wat beter wordt zal ik wat foto's maken en plaatsen.

O ja, nog de beste wensen voor 2009!

CTD

Re: Even voorstellen

Bericht door CTD » 07 jan 2009, 23:47

Welkom hier!

Ik kan niet wachten op de foto's!

Robbel

Bericht door Robbel » 08 jan 2009, 11:54

Welkom Donato! :) Ook ik ben weer erg benieuwd naar foto's! Daar krijg ik maar geen genoeg van ;)
En dat beetje stof op de auto, daar kijken we wel doorheen hoor! (h)
Veel plezsier hiet op HET E46Forum iig :duim:
_______________________________Showroom________________________________
Afbeelding
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

MindWarp

Bericht door MindWarp » 08 jan 2009, 12:13

Welkom Donato, veel plezier op het forum!

Stof? pfff zelfs modder :roll: zien we niet op foto's dus kom maar op met je plaatjes (h)
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”