Mert zijn 120d Sparkling Graphite.
Geplaatst: 21 feb 2015, 11:44
Mij leek het leuk on hier mijn verhaal te posten.
Ik ben Mert, 26 jaar oud. Een echte autoliefhebber in hart en nieren.
Ik heb een maand geleden deze E87 Graphite gekocht. Ik reed een 320d dus een 120d met meer opties was een must. Inleveren kwa luxe en vermogen wilde ik niet!
Ik kocht de auto met de complete historie. Alle boekjes een zelfs de facturen zaten erbij. De turbo was net vervangen maar de BMW had 1 probleem. Compleet geen vermogen.
Na de aanschaf ben ik direct doorgereden naar tunex om het roetfilter te laten verwijderen. Hierna had hij zijn vermogen terug :-).
Maar de stock look irriteerde mij, het was zo gewoontjes. Niks bijzonders zegmaar.



Een must voor mij was OEM Xenon, geen depo, geen CCFL voor mij. Ik dacht dat doe ik wel ff. Maar daar blijken toch een hele hoop haken en ogen aan te zitten.
Ik heb 2 koplampen gekocht voor 300€, 1 beugeltje was afgebroken 1 ballast was kapot en de achterkapjes misten.
Reparatie setje kostte 18€
Achter deksels kostten 25€
Ballast kosste 58€
Nu waren de koplampen gereed en werkend om in te bouwen. Met een pilot storingskabel heb ik de koplampen storinsvrij werkend gekregen.
De koplampen worden nu direct aangestuurd via een relais en dmv weerstanden word de boordcomputer omzeild. Geniaal!
Hier was ik bezig met het plaatjes van de koplampen.

Onderstussen heb ik de 17" geswapt voor een OEM 18" Breedset. Style 162.

Nu irriteerde mij weer dat hij zo hoog op zijn poten stond. Dus gelijk een koni verlagingssetjes besteld. Ondertussen ook Laten chippen, bij ziptuning. De swirlflaps laten verwijderen. Nieuwe gloeipitten en gloeimodule laten monteren
Nu staat hij er dus zo bij.

De dingen die ik nog wil.
M pakket bumpers. (Geld is ff op)
Bleutooth weer aan de praat krijgen, (werkt niet)
Leds monteren in de corona ringen. (In bestelling)
Et waarde Vd wielen laten verhogen dmv afdraaien.
Ik ben Mert, 26 jaar oud. Een echte autoliefhebber in hart en nieren.
Ik heb een maand geleden deze E87 Graphite gekocht. Ik reed een 320d dus een 120d met meer opties was een must. Inleveren kwa luxe en vermogen wilde ik niet!
Ik kocht de auto met de complete historie. Alle boekjes een zelfs de facturen zaten erbij. De turbo was net vervangen maar de BMW had 1 probleem. Compleet geen vermogen.
Na de aanschaf ben ik direct doorgereden naar tunex om het roetfilter te laten verwijderen. Hierna had hij zijn vermogen terug :-).
Maar de stock look irriteerde mij, het was zo gewoontjes. Niks bijzonders zegmaar.



Een must voor mij was OEM Xenon, geen depo, geen CCFL voor mij. Ik dacht dat doe ik wel ff. Maar daar blijken toch een hele hoop haken en ogen aan te zitten.
Ik heb 2 koplampen gekocht voor 300€, 1 beugeltje was afgebroken 1 ballast was kapot en de achterkapjes misten.
Reparatie setje kostte 18€
Achter deksels kostten 25€
Ballast kosste 58€
Nu waren de koplampen gereed en werkend om in te bouwen. Met een pilot storingskabel heb ik de koplampen storinsvrij werkend gekregen.
De koplampen worden nu direct aangestuurd via een relais en dmv weerstanden word de boordcomputer omzeild. Geniaal!
Hier was ik bezig met het plaatjes van de koplampen.

Onderstussen heb ik de 17" geswapt voor een OEM 18" Breedset. Style 162.

Nu irriteerde mij weer dat hij zo hoog op zijn poten stond. Dus gelijk een koni verlagingssetjes besteld. Ondertussen ook Laten chippen, bij ziptuning. De swirlflaps laten verwijderen. Nieuwe gloeipitten en gloeimodule laten monteren
Nu staat hij er dus zo bij.

De dingen die ik nog wil.
M pakket bumpers. (Geld is ff op)
Bleutooth weer aan de praat krijgen, (werkt niet)
Leds monteren in de corona ringen. (In bestelling)
Et waarde Vd wielen laten verhogen dmv afdraaien.