Mijn naam is Joyce van der Meer ik ben 29 jaar en heb een hele mooie snel 325 ti compact van 2001 in de kleur topas blauw metalic.
Ben 11 jaar met mijn man Maykel samen waarvan we 5,5 jaar getrouwd zijn en samen een prachtig mooi dochtertje hebben van 3,5 jaar, haar naam is Nikita.
Ze vindt het geweldig om met mama in de bmw hard te rijden en scherpe bochten te maken en ze gaat ook vaak samen met ons mee naar auto shows en races. Dat vindt ze net zo geweldig als haar ouders.
Ik ben zelf een sportieve rijder en je gelooft het nooit maar mijn man Maykel rijdt in een mercedus amg, dat is voor een bmw rijder toch de omgekeerde wereld.
Hij houdt meer van rijden met veel comfort, maar toch hard genoeg en ik rijdt liever sportief in een wat agresievere auto. Toch heeft hij er enorm veel plezier in om in mijn compact te rijden en omdat onze smaken kwa auto's zo verschillend zijn hebben maar het beste van allebei de werelden gepakt.
Onze passie voor auto's komt ook voor een groot deel omdat we nou al ruim 10 jaar bezig zijn met het reconditioneren van auto's en dus ook al in een hele hoop verschillende auto's hebben gereden.
We hebben nou bijna twee jaar ons eigen poetsbedrijfje in Hoensbroek, Car Clean en Shine en natuurlijk worden onze eigen auto's daar ook regelmatig bijgehouden en natuurlijk het wekelijkse wasbeurtje.
Je kan natuurlijk niet als je een mooie auto hebt in een vuile auto rijden, dat gaat echt niet.
Sommige mensen vinden een vrouw met passie voor auto's en hard rijden een beetje vreemd maar ook met sprinten doe ik dus echt niet onder voor een man en als mijn dochtertje op haar mama gaat lijken dan rijdt zij als ze 18 is ook een hele mooie snele bmw.