Parrot MKi 9xxx mute functie !

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Hompie
Contacteer:

Parrot MKi 9xxx mute functie !

Bericht door Hompie » 21 sep 2014, 17:50

Ik heb de Parrot MKi9100 ingebouwd, nu vraag ik me af als de telefoon gaat of als je door het menu bladert of USB afspeeld gaat bij mij alleen het geluid van de radio uit, maar de zender blijft zichtbaar en kan ik ook gewoon wisselen van stations.
Nu begreep ik dat er op je radio display 'Phone' zou moeten staan, klopt dat ?
Laatst gewijzigd door Hompie op 24 sep 2014, 16:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Hompie
Contacteer:

Re: Parrot MKi 9xxx mute functie !

Bericht door Hompie » 23 sep 2014, 09:48

Ben er uit, de gele losse mute draad van de parrot carkit verbind je met een scotch blokje met pin 4
(phone mute) van de ISO2CAR stekker die in je radio zit, op de originele stekker van de auto zat pin 4 niet in, die zit er alleen in als je een af fabriek carkit hebt in de auto.
Unika vandaag ingebouwd, maar die werkte helaas niet, alles ingesteld volgens het boekje, K-BUS aangesloten en de software nogmaals opnieuw geïnstalleerd zoals aangegeven, maar er gebeurt niks helaas.
Als je op een van de knoppen drukt knippert hij gewoon netjes oranje zoals beschreven, ik denk dat de Unika zelf niet goed was, want toen ik de doos ontving was de verzegeling al eraf en de doos aardig gebruikt, vandaag terug gestuurd (gelukkig niks betaald nog)
Alles weer netjes ingebouwd en het werkt weer als vanouds, alleen staat er nu phone op me display als de radio aan staat en de carkit gebruikt wordt :duimen:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”