Dension 500 & iPhone 5s
Dension 500 & iPhone 5s
Op mijn Gateway 500 zit de ipod 30 pins aansluiting voor de "oude" generatie apple apparatuur. Daarop laad ik altijd ipod's, iphone 4s, etc. Nu heb ik een iPhone 5s met lightning aansluiting. Heb een 30 pins naar lightning kabel gekocht en thuis kan ik de gebruiken aan mijn oude iphone lader en zelfs via usb op mijn versterker om op te laden. Echter in de auto doet die niets. Iemand ervaring mee of heeft iemand het wel aan de praat?
Re: Dension 500 & iPhone 5s
De iPod aansluiting is niet geschikt voor de iPhone heb ik eens een keer ergens gelezen dacht ik, ben hier niet zeker van. Maar waarom niet via Bluetooth ?
Heb ook al een berichtje aan Dension gestuurd. Maar de iPhone laadt ook niet in de sigaretten aansteker met een usb naar lightning kabel.
Wat bedoel je met waarom niet via bluetooth? Bluetooth verbinding werkt prima met de auto maar het gaat mij om opladen.
Wat bedoel je met waarom niet via bluetooth? Bluetooth verbinding werkt prima met de auto maar het gaat mij om opladen.
Als je een goede lader koopt ( bijv Belkin) laadt de iPhone 5s gewoon op via USB/lightning op de sigaretten aansteker, zit hem in de juiste specs, die goedkope dingen werken doorgaans niet.
BMW E61 530i 2007 (LCI)
Was ik al bang voor. Doet het wel op een 4S maar dus niet op een 5S. Ga wel even een goede kopen, thx.
Tja voor de Dension heb je weer een nieuwe adapter kabel nodig. Had nog een HTC sigaretten lader liggen en daar werkt de iPhone 5 wel op