Wij zullen zullen ons even netjes voorstellen. Met wij bedoel ik Peter & Hetty.
Wij zijn in het bezit gekomen van een F20 ( 116i met de mooie achttraps automaat) door een wonder. Het is een heel lang verhaal, maar ik zal het ven kort houden. Ik ( Peter ) was al meerdere malen gebeld met de vraag of we een opname wilden bijwonen van een bepaalde loterij ( iets met postcode's ) en daar dus steeds nee op geantwoord.
Na een periode vol ellende, onder andeer ikzelf getroffen door een volledig epileptisch insult en nog meer van dat soort ellende in de familie werden wij weer gebeld met de vraag of we een opname wilden bijwonen en toen heb ik maar eens JA gezegd en dat was in ons geval zeker de moeite waard.
ja wij werden dus de gelukkige winnaars van die mooie 116i en we rijden hem ook in de kleur van de uitzending toendertijd in December 2011. het geluk was op dat moment een keer aan onze kant na alle ellende.
Het was niet de straatprijs, maar het gebeurde ons tijdens de laatste uitzending van dat jaar omdat er toen geen straatprijs was en de auto verloot werd onder het publiek. Omdat degene tijdens het beslissende spel er 1 procent naast zat voor wat betreft het juiste antwoord werd hij dus verloot onder het publiek. En daar zit je dan met 500 lotenhouders en toen viel het winnende lot in ons vak Nederland en dan ben je dus nog maar met 50 lotenhouders. Mijn vrouw had amper gezegd dat ze hem best mooi vond, maar dan zonder die kerstslingers en ja hoor ze werd omgeroepen en stond dus zodoende naast Linda.
Zo zijn wij dus aan onze Bimmer gekomen.