Een tijdje geleden lid geworden , echter nog geen tijd gehad mezelf even voor te stellen.
Ik rijd een BMW 520D E61 bouwjaar 2010.
Geweldige reisauto voor ons gezin.
Hiervoor een ander bekend Duits merk gereden. ik zal de naam maar niet noemen gezien dit gevoelig kan liggen.
Het begint met V en eindigt op W.
Door nogal wat problemen met mijn zakelijke auto heb ik besloten het tijdperk van dit Duitse merk achter mij te laten.
Met name de manier waarop ik behandeld ben deed de deur dicht.
Maar goed nu een echte auto die gewoon goed in elkaar zit.
Ik ben een techneut die al heel zijn leven met motoren te maken gehad heeft. Vanaf kleins al hiermee opgegroeid. Nu nog steeds in mijn vak met de grotere motoren ( vanaf 2000kW ) actief in zeegaande schepen.
Het echte werk zeg ik maar.
Ben inmiddels begonnen de BMW naar eigen hand te zetten en dat is aardig gelukt.
LED lampjes doen al wonderen !
Ik zal gelijk maar eens gaan rondneuzen want ik loop al weer tegen een probleem aan met het inbouwen van de standkachel. Die had ik natuurlijk wel uit die andere Duitser gehaald. Was een iets te duur item wat ik toen ook al had ingebouwd.
Bij deze auto viel me dat wel wat tegen. Hij zit erin werkt ook echter de verwarming krijg ik niet aan de praat
Nu weten jullie een beetje over mij. Ik hoop dat ik nog eens gebruik kan maken van enige informatie op dit forum want alles is wel geheel nieuw met dit merk en ik moet wel even wennen.
Een ding is zeker! BMW maakt rijden echt geweldig
Met vriendelijke groeten ,
Bromsnor, Kim van den Brom