Kabels trekken

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
dayli

Kabels trekken

Bericht door dayli » 06 jan 2014, 23:01

Ik heb me radio nu aangesloten gekregen nu is mijn enigste vraag hoe krijg je de RCA stekkers door het dashboard naar beneden dat ik het via de midden console of via de zijkant van de auto kan laten lopen.

ec230n

Re: Kabels trekken

Bericht door ec230n » 07 jan 2014, 21:31

vanuit je radio kijkend. Bc verwijderen dan kan jeachter de verwarmingsunit naar beneden en links lang de middentunnel en je voetpaneel naar je stuurkolom of lager als je wilt. Wel de schopplaat boven je pedalen weghalen en je kan dan alle kanten op. Dezelfde truc geld dus ook als je naar rechts wil. Kan je trouwens de bestanden goed openen? Houd er even rekening mee dat de kleurcode van de bekabeling in het duits is sw is bv zwart. Deze staan ook in het bestand even als je schakelaars etcetc. Mocht je vragen hebben laat mij het even weten.
Het geluid bij vermogen vragen in sportstand. mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

dayli

Bericht door dayli » 07 jan 2014, 22:38

ec230n schreef:vanuit je radio kijkend. Bc verwijderen dan kan jeachter de verwarmingsunit naar beneden en links lang de middentunnel en je voetpaneel naar je stuurkolom of lager als je wilt. Wel de schopplaat boven je pedalen weghalen en je kan dan alle kanten op. Dezelfde truc geld dus ook als je naar rechts wil. Kan je trouwens de bestanden goed openen? Houd er even rekening mee dat de kleurcode van de bekabeling in het duits is sw is bv zwart. Deze staan ook in het bestand even als je schakelaars etcetc. Mocht je vragen hebben laat mij het even weten.
Oke bedankt dan kan ik morgen voor uit, ja dat schema is super handig heb de radio inmiddels aangesloten en dankzij het schema kwam ik er achter dat er bepaalde gedeeltes van de speaker kabelboom zijn afgeknipt vandaar maar de keus om alles via versterker te laten lopen

dayli

Bericht door dayli » 07 jan 2014, 22:55

ec230n schreef:vanuit je radio kijkend. Bc verwijderen dan kan jeachter de verwarmingsunit naar beneden en links lang de middentunnel en je voetpaneel naar je stuurkolom of lager als je wilt. Wel de schopplaat boven je pedalen weghalen en je kan dan alle kanten op. Dezelfde truc geld dus ook als je naar rechts wil. Kan je trouwens de bestanden goed openen? Houd er even rekening mee dat de kleurcode van de bekabeling in het duits is sw is bv zwart. Deze staan ook in het bestand even als je schakelaars etcetc. Mocht je vragen hebben laat mij het even weten.
Oke bedankt dan kan ik morgen voor uit, ja dat schema is super handig heb de radio inmiddels aangesloten en dankzij het schema kwam ik er achter dat er bepaalde gedeeltes van de speaker kabelboom zijn afgeknipt vandaar maar de keus om alles via versterker te laten lopen

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Audio en navigatie”