Telefoon voorbereiding in werking stellenGeplaatst

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Hagel

Telefoon voorbereiding in werking stellenGeplaatst

Bericht door Hagel » 10 mar 2012, 18:40

Hallo,

Onlangs heb ik een BMW 318i touring met bj mei 2002 aangeschaft. Nu zit hier een multifunctioneel sportstuur in. In het middenconsole zit geen knopje oid waarmee ik een telefoon zou kunnen koppelen aan het systeem. Dus ik vermoed dat de telefoon wel voorbereid is, alleen hoe kom ik daar achter? Of hoe kan ik dit zien?
Indien dit dan het geval is, wat moet ik dan allemaal doen (aanschaffen / inbouwen) om het allemaal te laten werken zodat ik met stuur en de standaard displays in de auto, kan telefooneren.
Nu zit er een Nokia CK-1W carcit in, en deze wil ik er dus uit halen, en vervangen door het systeem van de BMW zelf.
Tevens zit er ook een Dencion cradel in, waarin ik een Iphone/Ipod in kan zetten zodat deze afspeelt over de speakers.

Verder zit er een BMW business cd met oem code 65126909882 in.

Hopelijk kan iemand mij eea hierover uitleggen. Maar eerst wil ik weten of inderdaad de voorbereiding er in zit. Dat bepaalt welke vervolgstappen ik zou moeten nemen.

Alvast dank.

Groet Joost.

streamline

Re: Telefoon voorbereiding in werking stellenGeplaatst

Bericht door streamline » 13 mar 2012, 11:10

ieder MF stuur heeft die knopjes, maar vaak is de funcite niet voorbereid, ik meen dat het ook in werking te stellen is met een parrot icm met een verloopkabel

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”