Ik ben Kees, 24 jaar oud en woon in de mooie zuidwesthoek van Friesland.
Sinds gister ben ik in het bezit van een E46 320D Touring exe automaat van 2001.
Ik moet zeggen een hele vooruitgang als je ziet dat mijn vorige auto een VW Bora 1.9 TDI (90pk) comfortline van 1999 was.
Omdat de Bora 317600 km op de klok had werd het tijd voor wat anders, luxers, dus ben ik gaan rond kijken voor een BMW 320D automaat, en als het even kon een Touring.
Op een gegeven moment kwam ik een grijze sedan van 2001 in high executive tegen bij ons in Bolsward maar die man wou teveel geld erbij, dus verder zoeken en toen kwam ik deze tegen in Heerhugowaard, proefrijden, wat puntjes opgenoemd die verholpen moesten worden, en een deal kunnen sluiten, set goede winterbanden in 16" erbij voor €150,- extra.
Zoals gezegd gister opgehaald, en bij thuiskomst even naar de buurtsuper, en zal daar instappen doet de afstandbediening van de cv niks meer, enig gepuzzel later wel weer (half) aan de praat gekregen en die man opgebeld, volgens hem is dit een kwaaltje door de combinatie van een poos stil staan en de buitentemperatuur, dus maar even aanzien als het in de loop van de week beter wordt.
Verder zal ik vooral in het begin veel meelezen op het forum, en zodra ik mijn aandeel kan inbrengen dmv howto's dan zal ik dat ook zeker doen.
Met vriendelijke groet,
Kees
- Spoiler: Laat zien