Let op voor 2000 euro krijg je:
Voorbumper/achterbumper (de mooie) sideskirts/ mistlampen en roostertjes
Alles in kleur gespoten
Gemonteerd
Alles van de beste kwaliteit (ABS)
Duplex (4pijpen) uitlaatsysteem op maat gemaakt
2 jaar garantie op de bumpers en 20 jaar op de uitlaat.
Sochtends brengen is savonds weer meenemen.
Op dit moment heb ik een prijs van 2000 euro per persoon er van uitgaand dat we met 3 man de deal aangaan, als dit meer worden zal de prijs nog later uitvallen!
Graag alleen echte 100% serieuze reacties want ik geef het door en er word dan ook van uit gegaan en het zou bijzonder zuur zijn als er op het eind in een keer mensen toch uitvallen of twijfelen waardoor de prijs plotseling weer omhoog schiet.
Even voor alle duidelijkheid het gaat om dit M-pakket:

De uiteindelijke sierstukken kan je ter plekke beslissen.
Bij serieuze interesse mij even een berichtje sturen dan zal ik over korte tijd (hooguit 2a3 weken) de balans opmaken en dit doorsturen en dan zal ook de uiteindelijke prijs bekend worden maar veracht niet dat dit veel lager dan 2000 zal worden omdat dit al echt enorm scherp is.
Daarna gaat het zo:
Je mailt je kleurcombinatie door en vermeld erbij dat je meedoet aan de groupbuy van Aize, je betaald 40% via internetbankieren (mag ook contant maar waarom rijden voor niks?)
Dan worden de bumpers in jou kleur gespoten en klaar gezet en 3 dagen later liggen jou bumpers klaar.
Op de bewuste dag kan je de auto sochtends brengen en na ongeveer 6 uurtjes weer ophalen.
Als je andere sierstukjes wilt moet je dit even aangeven.
Bij aflevering word het restant via pin of contant betaald.
Een veel betere deal als deze vind je niet!!