BMW ConnectedDrive aan te vragen
Geplaatst: 02 nov 2011, 22:26
Op BMW.nl is sinds kort ConnectedDrive aan te vragen. Ik heb het dan ook gelijk gedaan omdat ik hier al even op aan het wachten was.
Het is een dienst die BMW biedt en alleen geschikt is voor auto's die zijn uitgerust met modernere navigatie systemen. De website zegt er het volgende over:
- „BMW Assist“: hiertoe behoren de BMW Assist pechhulp en noodoproep, en informatie-serviceverleningen zoals verkeersinformatie, informatieoproep, etc.
- „BMW Online“: hierbij gaat het om een online-portal met toegang tot de volgende informatie: weer, reizen, nieuwsberichten, kantoor, diversen, etc.
- „BMW TeleServices“: zodra de auto een servicebehoefte of pech heeft, geeft BMW TeleServices deze informatie automatisch door aan de in de overeenkomst aangegeven BMW Service Partner of de pechhulp, die vervolgens contact opnemen met de klant, om passende hulp te regelen.
- „BMW Internet“: deze toepassing maakt onbeperkte toegang tot het internet in de auto mogelijk.
en:
Prijzen en leveringskosten
Activeringskosten BMW ConnectedDrive inclusief gebruik diensten gedurende maximaal 1 jaar:
- € 299,- incl. 19% BTW in combinatie met Navigatie Business (extra-uitrusting 606)
- € 399,- incl. 19% BTW in combinatie met Navigatie Professional (extra-uitrusting 609)
Jaarlijkse kosten BMW ConnectedDrive:
- € 99,- incl. 19% BTW
BMW ConnectedDrive kan alleen in combinatie met een navigatiesysteem Business of Professional (extra-uitrusting 606 of 609) en Bluetooth telefoonvoorbereiding (extra-uitrusting 633) worden afgesloten.
en:
Informatie over TeleServices
TeleServices zijn gericht op de instandhouding van de mobiliteit van de klant (bijvoorbeeld bij een pechgeval of bij een kritieke acculaadtoestand) en naar behoefte op een snelle analyse van de voor het onderhoud belangrijke staat van de auto door BMW. Daarbij worden via een automatische (afhankelijk van de servicebehoefte) respectievelijk een door de klant zelf geactiveerde melding technische gegevens (bijvoorbeeld service-informatie over slijtagedelen en informatie over de toestand van de auto, zoals Check Control-meldingen, acculaadtoestand en gegevens voor de identificatie en lokalisering van de auto bij pech) door uw auto naar BMW verzonden. Deze gegevens worden bij benodigde service aan de betreffende BMW dealer, de BMW pechhulp of de serviceprovider verstrekt en door hen tot de correcte afwikkeling van de diensten bewaard. Direct hierna worden de gegevens gewist. De gegevens worden niet aan derden overgedragen. De dienst wordt alleen toegepast bij auto’s met een bepaalde technische uitrusting voor de overdracht van gegevens via een mobiel netwerk.
Daarnaast worden de hiervoor genoemde technische gegevens naar behoefte met regelmatige intervallen door uw auto naar BMW verzonden en door BMW gebruikt voor de doorontwikkeling van haar producten (TeleService Report). Hierbij gaat het uitsluitend om puur technische, op de toestand van de auto betrekking hebbende gegevens. Andere gegevens, zoals positiegegevens, worden bij TeleService Report niet naar BMW verzonden.
De dienst TeleServices is kosteloos en wordt naar wens in combinatie met de in de auto ingebouwde telefooneenheid (ofwel via de BMW SIM-kaart ofwel via de gekoppelde mobiele telefoon) geactiveerd. Naar wens kunnen de TeleServices te allen tijde worden gedeactiveerd. De deactivering van TeleServices kunt u schriftelijk bij de BMW Klanten Informatie Service aanvragen.
Dit is de link http://www.bmw.nl/nl/nl/owners/tams/overview.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is een dienst die BMW biedt en alleen geschikt is voor auto's die zijn uitgerust met modernere navigatie systemen. De website zegt er het volgende over:
- „BMW Assist“: hiertoe behoren de BMW Assist pechhulp en noodoproep, en informatie-serviceverleningen zoals verkeersinformatie, informatieoproep, etc.
- „BMW Online“: hierbij gaat het om een online-portal met toegang tot de volgende informatie: weer, reizen, nieuwsberichten, kantoor, diversen, etc.
- „BMW TeleServices“: zodra de auto een servicebehoefte of pech heeft, geeft BMW TeleServices deze informatie automatisch door aan de in de overeenkomst aangegeven BMW Service Partner of de pechhulp, die vervolgens contact opnemen met de klant, om passende hulp te regelen.
- „BMW Internet“: deze toepassing maakt onbeperkte toegang tot het internet in de auto mogelijk.
en:
Prijzen en leveringskosten
Activeringskosten BMW ConnectedDrive inclusief gebruik diensten gedurende maximaal 1 jaar:
- € 299,- incl. 19% BTW in combinatie met Navigatie Business (extra-uitrusting 606)
- € 399,- incl. 19% BTW in combinatie met Navigatie Professional (extra-uitrusting 609)
Jaarlijkse kosten BMW ConnectedDrive:
- € 99,- incl. 19% BTW
BMW ConnectedDrive kan alleen in combinatie met een navigatiesysteem Business of Professional (extra-uitrusting 606 of 609) en Bluetooth telefoonvoorbereiding (extra-uitrusting 633) worden afgesloten.
en:
Informatie over TeleServices
TeleServices zijn gericht op de instandhouding van de mobiliteit van de klant (bijvoorbeeld bij een pechgeval of bij een kritieke acculaadtoestand) en naar behoefte op een snelle analyse van de voor het onderhoud belangrijke staat van de auto door BMW. Daarbij worden via een automatische (afhankelijk van de servicebehoefte) respectievelijk een door de klant zelf geactiveerde melding technische gegevens (bijvoorbeeld service-informatie over slijtagedelen en informatie over de toestand van de auto, zoals Check Control-meldingen, acculaadtoestand en gegevens voor de identificatie en lokalisering van de auto bij pech) door uw auto naar BMW verzonden. Deze gegevens worden bij benodigde service aan de betreffende BMW dealer, de BMW pechhulp of de serviceprovider verstrekt en door hen tot de correcte afwikkeling van de diensten bewaard. Direct hierna worden de gegevens gewist. De gegevens worden niet aan derden overgedragen. De dienst wordt alleen toegepast bij auto’s met een bepaalde technische uitrusting voor de overdracht van gegevens via een mobiel netwerk.
Daarnaast worden de hiervoor genoemde technische gegevens naar behoefte met regelmatige intervallen door uw auto naar BMW verzonden en door BMW gebruikt voor de doorontwikkeling van haar producten (TeleService Report). Hierbij gaat het uitsluitend om puur technische, op de toestand van de auto betrekking hebbende gegevens. Andere gegevens, zoals positiegegevens, worden bij TeleService Report niet naar BMW verzonden.
De dienst TeleServices is kosteloos en wordt naar wens in combinatie met de in de auto ingebouwde telefooneenheid (ofwel via de BMW SIM-kaart ofwel via de gekoppelde mobiele telefoon) geactiveerd. Naar wens kunnen de TeleServices te allen tijde worden gedeactiveerd. De deactivering van TeleServices kunt u schriftelijk bij de BMW Klanten Informatie Service aanvragen.
Dit is de link http://www.bmw.nl/nl/nl/owners/tams/overview.html" onclick="window.open(this.href);return false;