bekerhouders
bekerhouders
Hoi allemaal,
ik ben helemaal nieuw en heb al wat berichten gelezen over bekerhouders in een bmw e46. Nu zou ik graag willen weten of deze bekerhouders bij bmw gekocht worden of hebben jullie misschien een ander adres?
Bij voorbaat dank voor de hulp.
ik ben helemaal nieuw en heb al wat berichten gelezen over bekerhouders in een bmw e46. Nu zou ik graag willen weten of deze bekerhouders bij bmw gekocht worden of hebben jullie misschien een ander adres?
Bij voorbaat dank voor de hulp.
Re: bekerhouders

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Dat kan kloppen, maar dan zonder munten/geld houder
. Zie realoem, je hebt twee varianten. En bij de meeste E46 modellen bestaat het gedeelte wat er nu in zit, uit één deel. En als je alleen de bekerhouder besteld moet je huidige wel uit twee delen bestaan anders past die niet..
-
RayAmsterdam
Daar heb je een punt. Maar zelfs met de muntenhouder ben je bij de dealer niet duurder uit en steek je de verzendkosten in je zak. De prijzen op realoem zijn niet realistisch. De prijzen op bmwfans.info kloppen wel met de 10% korting die je bij de dealer zo geregeld krijgt.
Nu zit ik ook ff te zoeken naar een afdekrol van mijn 316i e46 uit 2002 op de middenconsole zeg maar onder de armsteun. Kan ik niet vinden. Heb je nu ook 2 type motorcodes n40 of n42??
Gr Chris
Gr Chris
BMW 316i EXE sedan 2002
-
RayAmsterdam
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 27 jul 2010, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bb code van het plaatje geplaatst
Reden: bb code van het plaatje geplaatst
'Thanks, had zelf al ff gesnuffeld hier en daar...
Nu heb ik nr 1 op het plaatje alleen mis ik mijn roller. Dan wil ik dus nr 1 bestellen met roller, mede omdat de rand ook beetje gaat bladderen.
Gaat die bekerhouder ewr nu in of moet ik dan die andere insert bestellen en dan geen roller??
Mvg Chris
Nu heb ik nr 1 op het plaatje alleen mis ik mijn roller. Dan wil ik dus nr 1 bestellen met roller, mede omdat de rand ook beetje gaat bladderen.
Gaat die bekerhouder ewr nu in of moet ik dan die andere insert bestellen en dan geen roller??
Mvg Chris
BMW 316i EXE sedan 2002
-
RayAmsterdam
Waarschijnlijk heb je nu nr6. Het is óf de rollo, óf de bekerhouder.
Daniel,Daniël schreef:Dat kan kloppen, maar dan zonder munten/geld houder. Zie realoem, je hebt twee varianten. En bij de meeste E46 modellen bestaat het gedeelte wat er nu in zit, uit één deel. En als je alleen de bekerhouder besteld moet je huidige wel uit twee delen bestaan anders past die niet..
Ik heb nu op dit moment helemaal geen middenstuk (geen bakjes dus)
Maar ik wil graag bekerhouders, die houders lijken mij niet het gehele stuk in beslag te nemen, klopt dat.
Heb wel een houder voor de armsteun, weet niet of dat gedeelte dan ook korter wordt.
BMW is a pleasure that you never can measure