M3 zijskirts
M3 zijskirts
Goedendag allemaal,
Kreeg pas een aanbod van een M3 zijskirt van een coupé, maar naar mijn mening past een zijskirt van een coupé niet op een Sedan maar ik wil het toch zeker weten.
Ik dacht zelf dat de lengte tussen de wielen van een coupé en sedan verschil had.
Alvast bedankt!!
Gr, Wes!
Kreeg pas een aanbod van een M3 zijskirt van een coupé, maar naar mijn mening past een zijskirt van een coupé niet op een Sedan maar ik wil het toch zeker weten.
Ik dacht zelf dat de lengte tussen de wielen van een coupé en sedan verschil had.
Alvast bedankt!!
Gr, Wes!
Re: M3 zijskirts
Alle, dus ook de Compact, BMW E36 modellen hebben een identieke wielbasis. De sideskirts van elke willekeurig model, passen dus op elke andere E36.
Mr. OEM
Anders gewoon er voor houden, kun je het zo zien...
Ok bedankt oor de reactie
Gr, Wes!!
Gr, Wes!!
Dit klopt niet de zijskirts zijn niet pas voor allen kan alleen op sedan voor sedan en coupe voor coupe inverband met de uitsparing die in de skirts zit vanwege de deuren 

Zal er niet weer iemand zand in de ogen van andere mensen gooien.
Er zit geen uitsparing voor deuren in de sideskirts. Ze passen op álle modellen.
Als je het onderdeel nummer cross referenced, zie je bovenstaande bevestigd.
Er zit geen uitsparing voor deuren in de sideskirts. Ze passen op álle modellen.
Als je het onderdeel nummer cross referenced, zie je bovenstaande bevestigd.
Laatst gewijzigd door Gast op 20 jul 2010, 06:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forurmegels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forurmegels m.b.t. citeren
Mr. OEM
Skirts passen op alle modellen, niks uitsparingen, ze passen gewoon. Zoals eerder werd benoemd heeft elke e36 dezelfde wielbasis.