Terugroep actie BMW. ABS Storing?
Terugroep actie BMW. ABS Storing?
Ik kreeg vannacht een sms binnen, blijkbaar van BMWNL, over een terugroep actie van BMW voor de modellen e36 en e46. Het zou gaan om een ABS storing bij de bouwjaren 1995 t/m 2002. of ik contact wil opnemen met de dealer. Heeft iemand hier op het forum deze sms/bericht ook gehad? Op z'n zachts gezegd vindt ik het nogal vreemd, aangezien ik dit nummer pas heb, hoe komen ze hier aan en is het wel echt. (ga iig toch even contact opnemen met de dealer ik hou jullie op de hoogte). :?
Lexus RX450h President Line
Re: Terugroep actie BMW. ABS Storing?
Niets gehad, lijkt me ook sterk? Zeker op deze "oudere" modellen.

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Misschien een kennis of vriend die een geintje uithaalt?
Kan geen kwaad om even na te vragen natuurlijk...
Kan geen kwaad om even na te vragen natuurlijk...
Het vreemde was dat een maat van me, die op dat moment ook in de nachtdienst zat, mij ook al een sms stuurde met de vraag of ik ook zo'n sms had gehad. Beetje vreemd.
-
Adrenaline
Die controleerde of z'n grap gelukt was
. Terugroepacties gaan nooit via sms.
Laatst gewijzigd door Gast op 19 mar 2010, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Ik denk dat iemand een grap met je wil uithalen;)
Lijkt me sterk dat BMW Nederland het klantenbestand per sms op de hoogte stelt van terugroepacties.
Meestal gaan zulke terugroepacties via de RDW die over de persoonsgegevens beschikt.
Vervolgens worden eigenaren per post benaderd.
Maar je kunt altijd even een telefoontje naar de dealer plegen. Die moet hier zeker van op de hoogte zijn
Lijkt me sterk dat BMW Nederland het klantenbestand per sms op de hoogte stelt van terugroepacties.
Meestal gaan zulke terugroepacties via de RDW die over de persoonsgegevens beschikt.
Vervolgens worden eigenaren per post benaderd.
Maar je kunt altijd even een telefoontje naar de dealer plegen. Die moet hier zeker van op de hoogte zijn
@adrenaline: ja het leek mij ook al vreemd maar het nummer waarmee de sms werdt verstuurd was geen gewoon nummer.
Zo net even de dealer gebelt en die heeft het opgezocht en er was niets van bekend. (Dus waarschijlijk toch een grap) De beste man verzocht me wel vriendelijk als dit vaker zou gebeuren om toch even contact op te nemen zodat hij er melding van kan maken.
Maar goed weer een zorg minder ;D
Maar goed weer een zorg minder ;D
-
Adrenaline
Klopt, via websites als fakesms.com (geloof dat dat er 1 van is) kan je je eigen afzender verzinnen, dus ook volledig anoniemLeen schreef:@adrenaline: ja het leek mij ook al vreemd maar het nummer waarmee de sms werdt verstuurd was geen gewoon nummer.
Hahaha wel een goeie van um!
Probleem opgelost. Deze gaat op slot.
Moderatoropmerking Farl