bedankt voor de carbon reacties, je kan het overigens makkelijk via ebay scoren met zoektermen als "3M Carbon".. ze hebben ook andere versies dan alleen carbon, maar die vind je waarschijnlijk ook wel

Mijn testsetje is op dus moet helaas wachten op de rest om het geheel af te maken, dan volgen uiteraard de foto's!
Het is heel makkelijk te plaatsen aangezien je het er overheen legt en met de föhn trek je het strak, hiervan staan zat filmpjes op youtube met goh, dezelfde zoektermen
Ik heb over het algemeen niet veel geduld voor dat pielwerk, maar zelfs dit is mij gelukt.. dus moeilijk? mwah..
Verder vandaag begonnen met het uitmeten voor me andere mod: dubbele eindpijp onder de diesel! 2x 80mm schuinafgezet.
Wederom een aanvulling voor de oplettende kijker: Nee de demper zit niet op zijn plaats, dat komt omdat hij hier niet vast zit, alleen de normale 320D pijp zit maar met 1 beugeltje achter vast en dan nog ergens in het midden onder de auto bij het diff.. Deze komt uiteindelijk strak op de oem plek te zitten zoals dit bij een 325i etc ook zit.
Tevens zien jullie 1 uitsparing in de diffusor.. vind het wel jammer want wil de bodykit graag compleet houden, maar ook daar komt een oplossing voor
Uiteraard volgt een soundsample tegen die tijd vanzelf als alles eenmaal strak op zijn plaats zit, voorlopig rij ik nog even rond met me enkele pijpje